مردم کامیاران حدود پنج میلیارد ریال در جشن نیکوکاری کمک کردند


مردم کامیاران حدود پنج میلیارد ریال در جشن نیکوکاری کمک کردند

سنندج - ایرنا - رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کامیاران گفت: مردم نوعدوست این شهرستان در جشن نیکوکاری امسال چهار میلیارد و 900 میلیون ریال کمک کردند.

علیرضا خوشبخت روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یک میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال از این میزان به صورت نقدی و سه میلیارد و ۷۳۰ میلیون ریال نیز به صورت غیر نقدی از سوی مردم این شهرستان به نیازمندان کمک شده است.

وی اضافه کرد: این میزان کمک همزمان با عید مبعث و عید باستانی نوروز در اختیار ۲ هزار و ۷۰۰ خانواده نیازمند شامل زنان سرپرست خانواده و ۲۰۰ خانواده داری بیماران لاعلاج و ایتام قرار می‌گیرد.

خوشبخت گفت: جشن نیکوکاری امسال روز چهارشنبه ۱۳ اسفند در مدارس، پنجشنبه ۱۴ اسفند همزمان با آغاز هفته احساس و نیکوکاری در پایگاه های سطح شهر و ۱۵ اسفند در مصلی‌های نماز جمعه اجرا شد.

هم اکنون در این شهرستان پنج هزار و ۳۰۰ خانواده با جمعیت آماری ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر تحت پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

شهرستان کامیاران در ۶۵ کیلومتری جنوب سنندج واقع شده و ۱۰۲ هزار نفر جمعیت دارد که ۴۲ هزار نفر آن ساکن مناطق روستایی و ۶۰ هزار نفر نیز در مناطق شهری سکونت دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری