کرونا جان یک کرمانشاهی دیگر را گرفت


کرونا جان یک کرمانشاهی دیگر را گرفت

کرمانشاه- ایرنا- رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اعلام کرد: با فوت یک نفر دیگر بر اثر ابتلای قطعی به کووید 19، مجموع جانباختگان استان به هزار و 489 نفر رسید.

«مهدی محمدی» روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا افزود: این فرد در شهر کرمانشاه فوت کرده است.

وی اظهار داشت: در شبانه‌روز گذشته با بستری شدن ۳۶ بیمار جدید و ترخیص ۴۷ نفر دیگر، مجموع افراد بستری مبتلا به ویروس کرونا به ۱۲۷ نفر رسید.

محمدی گفت: ۶ بیمار مثبت بستری و ۳۷ بیمار مثبت سرپایی هم در شبانه روز گذشته در استان کرمانشاه شناسایی شدند.

به گزارش ایرنا، تعداد بستری های بیماران کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان کرمانشاه در آبان ماه به هزار و ۲۶۰ نفر رسید و در ۲۴ آبان ۲۴ فوتی داشتیم که بیشترین آمار در یک روز از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بوده است.

محمدی در ادامه افزود: شهرستان‌های پاوه، کنگاور، سنقر و کلیایی، هرسین، اسلام آبادغرب، سرپل ذهاب و صحنه هم اکنون در وضعیت زرد قرار دارند و شهرستان‌های ثلاث باباجانی، دالاهو، قصرشیرین، کرمانشاه، گیلانغرب، جوانرود و روانسر هم آبی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز روز دوشنبه در نشست ستاد دانشگاهی کرونا از شلوغی بازار و ازدحام مردم در روزهای پایان سال ابراز نگرانی کرد و گفت: بر اساس مصوبه ستاد کرونا آرامستانهای استان در جمعه غریبان و پنج شنبه و جمعه آخر سال تعطیل خواهند بود و همچنین باید در خصوص چهارشنبه سوری نظارت‌های لازم صورت گیرد.

فوت ۹۹ بیمار کووید۱۹ در کشور

سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد: از دیروز تا امروز ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، هشت هزار و ۳۱۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۷۲۵ نفر از آنها بستری شدند.

دکتر لاری افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۶۹۸ هزار و پنج نفر رسید.

او گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۹۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۰ هزار و ۷۸۶ نفر رسید.

وی اظهار داشت: خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۴۴۹ هزار و ۳۵۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

سخنگوی وزارت بهداشت در ادامه گفت: سه هزار و ۸۰۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

دکتر لاری افزود: تا کنون ۱۱ میلیون و ۳۳۷ هزار و ۹۴۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی