رویداد شتاب از ایده تا کسب و کار در زابل برگزار می شود 


رویداد شتاب از ایده تا کسب و کار در زابل برگزار می شود 

زاهدان- ایرنا- رییس پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان از برگزاری رویدار شتاب از ایده تا کسب و کار با همکاری دانشگاه زابل در این شهرستان خبر داد. 

محمدنبی شهیکی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: بیست و هفتمین رویداد حضوری شتاب سیستان وبلوچستان همراه با اعطای جوایز نقدی به سه ایده برتربا همکاری دانشگاه زابل برگزار که در پایان نیز به ایده‌های برگزیده توسط هیات داوران، مجوزهای ثبت هسته فناور و استقرار در محل پارک صادر می‌شود.
وی افزود: این رویداد علمی فرصت مناسبی برای افرادی است که دارای ایده‌های برتر و خلاقانه در حوزه کسب و کار هستند که ضمن معرفی و ارائه ایده‌های خود از حمایت‌های لازم نیز برخوردار شده و در کنار آن نیز مهارت‌های پایه کسب و کار را فرا گیرند.
رییس پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان گفت: این رویداد در محورهای صنایع خلاق، تولید محتوا، ایده‌های نوین تولید کشاورزی و دامداری و گیاهی، ایده‌های مرتبط با گیاهان دارویی و انرژی‌های تجدیدپذیر، فناوری آب و خاک و فناوری اطلاعات و رشته‌ها و گرایش‌های وابسته به آن برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: این رویداد فردا در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود برگزیدگان نیز می‌توانند از مزایای طرح ای حمایتی بهره مند شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا انسان های مدرن جایگزین نئاندرتال‌ها شدند؟