100 تن شیر خشک در ایرانشهر کشف شد


100 تن شیر خشک در ایرانشهر کشف شد

زاهدان- ایرنا- جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با هوشیاری و رصد اطلاعاتی پلیس ایرانشهر 100 تن شیر خشک قاچاق قبل از رسیدن به مقصد در این شهرستان کشف و ضبط شد.

مرتضی جوکارروز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: روز گذشته در پی رصد اطلاعاتی مبنی بر اینکه افرادی متخلف قصد قاچاق محموله بزرگ شیر خشک از سمت کرمان به سمت ایرانشهر و سپس انتقال آن به خارج از کشور را دارند موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی ایرانشهر با رصد و کنترل خودروهای عبوری در مسیر بم به ایرانشهر اعضای این باند قاچاق را که با چهار دستگاه تریلی در حال انتقال این محموله قاچاق به مقصد چابهار بودند متوقف و در بازرسی از خودروها مقدار ۱۰۰ تن شیر خشک قاچاق و فاقد مدارک گمرکی را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان اداره گمرک استان ۳۹ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این رابطه چهار متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ جوکار با اشاره به اینکه قاچاق کالا یکی از عوامل اصلی اخلال در نظام اقتصادی کشور است بر عزم جدی پلیس در برخورد با این پدیده تاکید و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کیک جشن الفبا کلاس اول