تنها خرید باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات کیست؟ سخنگوی استقلال فاش کرد


تنها خرید باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات کیست؟ سخنگوی استقلال فاش کرد

سخنگوی باشگاه استقلال گفت: فرهاد مجیدی هدایت استقلال را برعهده گرفته است و امیدواریم او بتواند با اعضای کادر فنی‌اش و تلاش‌های آنان استقلال را به جایگاهی که شایسته نامش است برساند. نوشته تنها خرید باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات کیست؟ سخنگوی استقلال فاش کرد اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

تنها خرید باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات کیست؟ سخنگوی استقلال فاش کرد

حجت نظری: فقط امین قاسمی‌نژاد را جذب می‌کنیم
نویسنده : پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۸:۰۰
تنها خرید باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات کیست؟ سخنگوی استقلال فاش کرد

سخنگوی باشگاه استقلال گفت: فرهاد مجیدی هدایت استقلال را برعهده گرفته است و امیدواریم او بتواند با اعضای کادر فنی‌اش و تلاش‌های آنان استقلال را به جایگاهی که شایسته نامش است برساند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حجت نظری» امروز (دوشنبه) در جریان نشست‌ خبری آنلاین که از سوی مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال تدارک دیده شده بود پاسخگوی سوالات نمایندگان رسانه‌ها بود.

انتظارات از فکری برآورده نشد

در روزهای پایانی نیم فصل اول لیگ برتر انتظاراتی که از استقلال داشتیم برآورده نشد، در نهایت در باشگاه استقلال به این جمع بندی رسیدیم که با جدایی «محمود فکری» از سمت سرمربیگری استقلال موافقت کنیم. این تصمیم تحت هیچ شرایطی آسان نبود.

مجیدی استقلال را به جایگاهش برساند

فرهاد مجیدی هدایت استقلال را بر عهده گرفته است و امیدواریم او بتواند با اعضای کادر فنی‌اش و تلاش‌هایی که انجام می‌دهند استقلال را به جایگاهی که شایسته نامش است برسانند. او برای موفقیت با استقلال انگیزه‌های زیادی دارد و می‌خواهد در پایان فصل آبی‌پوشان تهرانی را به موفقیت برساند. استقلال مربیان و بازیکنان توانمندی را در اختیار دارد که هر کدام از آنها در فوتبال ایران بهترین هستند.

فقط قاسمی‌نژاد را جذب می‌کنیم

استقلال برای حضوری پر قدرت در نیم فصل دوم لیگ برتر با چند بازیکن به صحبت پرداخته است اما براساس نظر کادر فنی فقط می‌توانیم از امین قاسمی‌نژاد استفاده کنیم. با مدیرعامل شهر خودرو درباره حضور این بازیکن در جمع آبی‌پوشان تهرانی مذاکرات فراوانی داشتیم و امیدواریم‌ در نهایت بتوانیم مجوز حضور وی را در استقلال فراهم کنیم.

پنجره استقلال را باز می‌کنیم

باشگاه استقلال با دشواری زیادی چند وقت پیش پنجره نقل و انتقالات خود را باز کرد ولی این زحماتی را که انجام دادیم به راحتی از بین رفت. امروز (دوشنبه) نشست هیات مدیره باشگاه استقلال برگزار شد و احمد مددی گزارش کامل را در اختیار ما قرار داد. در این جلسه به این جمع‌بندی رسیدیم که تمام اقدامات لازم را برای باز کردن پنجره نقل و انتقالات باشگاه را انجام دهیم. با بانک مرکزی نیز رایزنی می‌کنیم تا تامین منابع مالی را انجام داده و بتوانیم پنجره نقل و انتقالات استقلال را باز کنیم.

برای باز کردن پنجره استقلال ۳۵۰ هزار دلار لازم داریم

همه کسانی که از باشگاه استقلال طلب دارند محق‌ هستند و باید به پول خود برسند. ما تحت هیچ شرایطی نمی‌خواهیم حقی از کسی ضایع شود. برای باز کردن پنجره نقل و انتقالات باشگاه استقلال به رقمی در حدود ۳۵۰ هزار دلار نیاز داریم و در حال تامین منابع مالی هستیم.

میلیچ‌ را متقاعد می‌کنیم برگردد

۵۰ هزار دلاری که باید به هرویه میلیچ‌ پرداخت می‌کردیم تهیه شد اما این مبلغ در فرودگاه که همراه مدیرعامل وقت استقلال بود، ضبط شد. قرار بود این مبلغ به میلیچ‌ پرداخت شود اما تحت هر شرایطی چنین اتفاقی رخ نداد. باشگاه استقلال به دنبال این است تا میلیچ‌ را متقاعد کند تا او به ایران بازگردد. ظرف روزهای آینده او متقاعد خواهد شد تا در تمرینات استقلال حاضر شود. در این مسیر برای اینکه به تعهدات عمل کنیم گاهی دچار قصور بودیم ولی امیدواریم هواداران این قصور را ببخشند.

مجیدی برای استقلال شرط نگذاشت

شاید هنگامی که می‌خواستیم با فرهاد مجیدی قرارداد همکاری امضا کنیم مباحثی مطرح شده باشد اما او شرطی برای استقلال نگذاشت. به دنبال این هستیم تا او با آرامش کارش را در استقلال انجام داده و به موفقیت برسد. اصلا نمی‌خواهیم با برخی مباحث ذهن کادر فنی را بر هم بزنیم. مطمئنا هر کاری که ممکن است تنش ایجاد کند در دستور کار ما قرار ندارد.

پرداختی‌های بازیکنان را افزایش می‌دهیم

در هفته جاری بخشی از رقم قراردادها را انجام دادیم که با این ارقام در مجموع ۳۵ درصد به حساب بازیکنان واریز شده است. تا این لحظه از ۱۷ تا ۷۰ درصد به برخی بازیکنان پرداخت شده است هر چند در تلاش هستیم به کادر فنی هم مبالغی را پرداخت کنیم. به طور حتم تا پیش از شروع بازی‌های آسیایی میزان بیشتری پرداختی خواهیم داشت.

نورشرق به تنهایی نمی‌تواند رای دهد

انتظار ما از نورشرق و بقیه عزیزان این است که پیش از رسیدگی به موضوع به تنهایی رای صادر نکنند. البته او به تنهایی نمی‌تواند رای بدهد ولی مطمئنا ما به فکر طلبکاران استقلال، چه داخلی و چه خارجی، هستیم. در اینکه باشگاه استقلال بعد از پرداخت طلب بودوروف پنجره‌اش باز می‌شود یا خیر این انتظار را داریم که سازمان لیگ به همه تیم‌ها به یک چشم نگاه کند. همانطور که به تیم رقیب اینگونه نگاه می‌شود و اگر مشکل دیگر تیم‌ها حل می‌شود مشکل استقلال هم باید به آن شکل حل شود.

فکری دوباره به استقلال بر می‌گردد

مجموع قرارداد محمود فکری و سایر اعضای کادر فنی باشگاه استقلال که از این تیم جدا شدند از قرارداد یک مربی لیگ برتری کمتر است، هیچ مربی‌‎ای نمی‌خواهد تیمی موفق نشود. انتخاب فکری بر این اساس بود که او در لیگ برتر موفق شد و اتفاقا زمانی که این انتخاب صورت گرفت با استقبال هواداران رو به رو شد ولی فوتبال روی خوبش را به فکری نشان نداد. او به این نتیجه رسید که از استقلال جدا شود و روزی دیگر با قدرت بیشتری به خانه‌اش برگشته و دوباره بر روی نیمکت آبی‌پوشان بنشیند.

سرپرست استقلال مشخص می‌شود

محمد کاظمی در کنار مدیریت رسانه‌ای استقلال کار سرپرستی را انجام می‌دهد اما به طور حتم تا پایان اسفندماه تکلیف سرپرستی استقلال مشخص می‌شود. در این باره نظر سرمربی تیم هم اخذ شده است. مجیدی برای اضافه شدن دستیاران جدید درخواستی نداده است ولی اگر نیاز داشته باشد باشگاه آماده همکاری با سرمربی تیم است.

مجمع عضو هیات مدیره استقلال را مشخص می‌کند

تکلیف عضو پنجم هیات مدیره باشگاه استقلال بر عهده مجمع باشگاه است و آنها باید در این باره تصمیم نهایی را بگیرند. مجمع باشگاه در حال تعیین تکلیف است ولی فکر می‌کنم ما یک نفر را به عنوان نفر پنجم در هیات مدیره طی روزهای آتی خواهیم داشت.

جلسه انضباطی برای قایدی و مظاهری تشکیل نشده است

هنوز جلسه انضباطی برای مظاهری و قایدی تشکیل نشده اما فکر می‌کنم موضوع خیلی زود ختم به خیر شود و فیصله پیدا کند. سابقه نداشته است که اگر رایی صادر شد ما آن را منتشر کنیم چون این جزو سیاست‌های باشگاه نیست. اگر هم این اتفاق رخ داده توسط خود عزیزان صورت گرفته است. ولی از این دست کمک‌ها به ما نمی‌رسد. عزیزانی که در این زمینه می‌توانند کمک کنند بهتر است به سمت ما بیایند.

کمک هواداری استقلال کمتر است

اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال هر زمان که در باشگاه حضور داشته‌اند کمک کرده‌اند و تا حالا از آنها نامی نبرده‌ایم. هستند افرادی خارج از مجموعه باشگاه که به عنوان هواداران کمک می‌کنند که این کمک هواداری به پرسپولیس بیشتر است.

از سخنگوی باشگاه استقلال سوال شد یحیی گل‌محمدی مدتی پیش ادعا کرد افراد متمول در باشگاه استقلال کار می‌کنند اما حالا پنجره باشگاه استقلال بسته است و پنجره پرسپولیس باز شده است، نظرتان در این باره چیست؟

حجت نظری در این باره جواب داد:

همیشه ما کار خودمان را انجام داده‌ایم و انتظار داریم دوستان رقیب نیز حواسشان به کار خودشان باشد. وارد حاشیه‌ نمی‌شویم و نمی‌خواهیم در جایی غیر از زمین فوتبال برنده شویم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403