یادمان شهدای نیروی انتظامی رونمایی شد


یادمان شهدای نیروی انتظامی رونمایی شد

تهران - ایرنا - یادمان پاسداشت شهدای نیروی انتظامی با حضور سعید اوحدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشو رونمایی شد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد شرفی جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در آئین رونمایی از یادمان پاسداشت شهدای نیروی انتظامی و افتتاح سالن چند منظوره شهدای مقاومت در ستاد فرماندهی یگان حفاظت از شخصیت ها و دژبان ناجا اظهار داشت: بر روح بلند و ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و ارواح طیبه شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس، مدافعان حریم نظم و امنیت و به ویژه سید شهدای مقاومت سپهبد شهید "حاج قاسم سلیمانی" درود و رحمت می فرستیم و برای فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز "مدظله العالی" آرزوی طول عمر با عزت توام با سلامتی و صحت داریم.

وی ضمن گرامی داشت حضور "سعید اوحدی"؛ رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در این آئین افزود: از مساعدت ها و تشریک مساعی رییس بنیاد شهید در برگزاری این مراسم و رونمایی از یادمان پاسداست شهدای نیروی انتظامی قدردانی می کنم.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با اشاره به رونمایی از یادمان پاسداشت شهدای نیروی انتظامی در ستاد فرماندهی حفاظت از شخصیت ها و دژبان ناجا خاطر نشان کرد: این یادمان ترکیبی از اثر هنرمندانه خطاطی، حجم تصویری، نقاشی و ... است؛ بهره مندی از چنین تصویرسازی هایی در اماکن مختلف می تواند به یادآوری و ماندگاری روش و سیره شهدا کمک کند.

سردار شرفی با بیان اینکه باید رهروان واقعی شهیدان باشیم، تاکید کرد: امنیت، آرامش و آسایش امروز و حاکم در کشور را مرهون جانفشانی ها و ایثارگری های فداکارانه شهیدان و جانبازان هستیم.

وی با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم خانواده شهیدان عنوان کرد: رسیدگی به خانواده شهیدان و جانبازان و تکریم این عزیزان بر همه ما وظیفه و توفیقی بزرگ است؛ بایستی در صیانت از آرمان های نظام و انقلاب از شهیدان الگو بگیریم و سرباز ولایت باشیم.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: اعتقاد دارم که اگر بخواهیم حق شهدا را ادا کنیم بایستی نسبت به آنان معرفت و شناخت پیدا کنیم و از روش و سیره آنها پیروی نماییم، چرا که حیات و ممات همه ما مرهون خون شهدا است.

سردار شرفی با اشاره به رونمایی از یادمان پاسداشت شهدای نیروی انتظامی تاکید کرد: چنین آثار فاخر فرهنگی، بسیار ارزشمند است به طوری که نمی توان برای آن معیار مادی تعیین کنیم.

وی در پایان از همه دست اندرکاران برگزاری این مراسم به ویژه سردار "ایرج کاکاوند"؛ فرمانده یگان حفاظت از شخصیت ها و دژبان ناجا قدردانی کرد.

گفتنی است، با حضور سردار "محمد شرفی"؛ جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا، " سعید اوحدی"؛ رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و سردار"عبدی"؛ رئیس امور ایثارگران ناجا، ضمن تجلیل از خانواده دو شهید، از این یادمان رونمایی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این بازیگر دنیای شیرین بعد از 27 سال الان چه شکلی شده؟+ بیوگرافی اشکان اشتیاق