طرح کاداستر 80 درصد اراضی ایلام تکمیل شده است


طرح کاداستر 80 درصد اراضی ایلام تکمیل شده است

سرپرست استانداری ایلام گفت: برای حفاظت از منابع طبیعی این استان علاوه بر اهتمام دستگاه های متولی نیازمند کمک از سازمان های مردم نهاد نیز هستیم.

دکتر "محمد نوذری" با حضور در رزمایش مشترک هماهنگی، امدادرسانی و خدمات رسانی حوزه های منابع طبیعی استان با عنوان این مطلب که تاکنون طرح کاداستر در بیش از ۸۰ درصد اراضی ایلام انجام شده و باقیمانده این طرح بطور جدی در سال آینده پیگیری می شود، اظهار کرد: بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار هکتار طرح کاداستر در این استان اجرا شده و اتمام این طرح ها یکی از اولویت های مهم دولت در سال ۱۴۰۰ است.

وی گفت: باید تمامی اراضی ملی ایلام دارای طرح کاداستر باشد که این طرح موجب می شود محدوده مرزهای طبیعی و کشاورزی برای جلوگیری از هرگونه تخریب مشخص می شود.

سرپرست استانداری ایلام یکی از الزامات توجه به منابع طبیعی استان را حفظ و جلوگیری از تخریب آن دانست و تاکید کرد: برای حفاظت از منابع طبیعی این استان علاوه بر اهتمام دستگاه های مربوطه نیازمند کمک از سازمان های مردم نهاد نیز هستیم.

نوذری گفت: چنانچه سازمان های مردم نهاد فعال این استان در حوزه جنگل ها، منابع طبیعی و محیط زیست وارد عمل شوند، می توانیم بیشتر در حفظ این محیط که برای سلامت و حیات مردم بسیار مهم است، موفق باشیم.

وی با بیان اینکه حفاظت از منابع طبیعی دفاع از منافع ملی است، خواستار تداوم برخورد جدی دستگاه قضایی استان با کسانی که به محیط زیست آسیب می زنند، شد و تاکید کرد: هر فردی که کوچکترین آسیب را به محیط زیست سالم استان ایلام که به عروس زاگرس معروف شده بزند، باید جوابگو مردم باشد و دستگاه قضا نیز در این راستا همچون گذشته باید مقتدر عمل کند.

سرپرست استانداری ایلام اضافه کرد: برای حفاظت از محیط زیست علاوه بر کمک مردم و دستگاه مرتبط با این حوزه، سایر دستگاه های اجرایی استان نیز باید اهتمام داشته باشند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس