فرمانداران نسبت به جذب سهمیه مسکن تخصیصی به شهرستان‌ها اقدام کنند


فرمانداران نسبت به جذب سهمیه مسکن تخصیصی به شهرستان‌ها اقدام کنند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: فرمانداران، هر چه سریع تر نسبت به جذب سهمیه مسکن تخیصی به شهرستان اقدام کنند.

محمد فرهادی، امروز دوشنبه ۱۸ اسفند در جلسه شورای راهبری تأمین مسکن استان گفت: چنانچه فرمانداران نسبت به جذب سهمیه مسکن تخصیصی به شهرستان اقدام ننمایند، به جهت از بین نرفتن سهمیه کلی استان، ناچاریم در این روزهای پایانی فرصت تعیین شده، سهمیه‌ها را در بین شهرستان‌ها جابه جا نماییم.

به گزارش ایسنا، وی یادآور شد: اطلاع رسانی درست می تواند راهکاری برای ترغیب مردم و استفاده از این فرصت باشد.

معاون استاندار خراسان‌جنوبی از همکاری مطلوب سیستم بانکی استان در ساخت و سازهای شهری و روستایی تقدیر کرد و گفت: اتفاق خوب و ارزشمند در زمینه مسکن، مرهون تلاش همه دستگاه‌های اجرایی مرتبط و به ویژه بانک‌های استان است.

فرهادی با اشاره به این که اعطای مبلغ سی میلیون تومان کمک بلاعوض به مردم در گرو انعقاد قراردادهای بانکی است، از مدیریت بانک‌های استان خواست؛ در زمینه انعقاد قراردادها تا پایان سال عنایت ویژه ای داشته باشند تا سهمیه استان از بین نرود.

وی به وضعیت ارائه تسهیلات بانک رفاه استان اشاره کرد و گفت: لازم است بانک رفاه در انعقاد قراردادها سرعت عمل بیشتری داشته باشد تا به عملکرد مابقی بانک‌ها در این زمینه برسد.

در این نشست درخصوص رفع موانع موجود و راهکارهای شتاب بخشی به روند اجرای کار بحث و رایزنی شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!