آئین گرامیداشت سالروز تاسیس کانون های مساجد در بوشهر برگزار شد


آئین گرامیداشت سالروز تاسیس کانون های مساجد در بوشهر برگزار شد

همزمان با فرارسیدن 18 اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد، گرامیداشت این روز با حضور مسئولان لشکری و کشوری در بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بوشهر، روز دوشنبه (18 اسفند) آئین گرامیداشت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد در تالار بزگ لیان بوشهر برگزار شد.

در این آئین «حسین براتی، مسئول دبیرخانه شورای سیاستگذاری ستاد فهمای کشور» و جمعی از مسئولان لشکری و کشوری و فعالان فرهنگی و همچنین مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر حضور داشتند.

«علیرضا پولاد» نیز در این همایش ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد و روز بوشهر، اظهار داشت: کانون های فرهنگی هنری مساجد به عنوان بازوی توانمند در عرصه های فرهنگی و هنری و همچنین در برهه های حساس از جمله شیوع بیماری کرونا اقدامات تاثیرگزاری را داشته اند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر به ظرفیت های موجود در کانون های فرهنگی هنری مساجد اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به ظرفیت های موجود و توانمندی های اعضا کانون های مساجد، باید از این ظرفیت موجود به خوبی در جهت ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی در سطح جامعه استفاده شود.

وی به ضرورت حمایت از کانون های مساجد تاکید کرد و ادامه داد: کانون های فرهنگی هنری مساجد در سال جاری هیچ بودجه ی استانی دریافت نکرده اند و با دستانی خالی و به صورت جهادی به فعالیت پرداخته اند.

پولاد حضور دو کانون از استان بوشهر در جمع 10 کانون برتر کشور را نشان از توانمندی نیروهای مسجدی استان عنوان کرد و اظها داشت: اگر حمایت های ویژه ای از کانون های مساجد صورت گیرد که حدالامکان نیازمندی های اولیه ی این کانون ها تامین شود شاهد درخشش بیش از پیش کانون ها در صحنه های ملی خواهیم بود.

پایان پیام/647

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !