نمایش آثار هنری در مترو تهران


نمایش آثار هنری در مترو تهران

تهران- ایرنا- معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری مترو تهران گفت: آثار هنری هنرمندان در سطح ایستگاه‌های مترو تهران به صورت رایگان در معرض تماشای مسافران قرار می‌گیرد.

به گزارش ایرنا از معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، سید مجتبی تقوی نژاد، روز دوشنبه درباره نمایش ارسال آثار هنرمندان در مترو تهران اظهارداشت: طی فراخوان و همکاری که با موسسات و نهادهای فرهنگی و هنری داریم آثار هنرمندان در قالب‌های مختلف هنری با درج نام صاحب اثر و به صورت رایگان در معرض تماشای مسافران شهر زیرزمینی قرار می‌گیرد.

وی با تاکید بر ظرفیت‌های مناسب فرهنگی و هنری ایستگاه‌های متروی تهران گفت: متروی تهران به عنوان حامی هنرمندان عرصه مناسبی برای نمایش آثار فاخر هنری است و مسافران متروی تهران از این فضا به صورت رایگان استفاده می‌کنند.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران افزود: قرار است این طرح با همکاری و مشارکت دانشگاه‌های صدا و سیما، هنر، علم و فرهنگ، الزهرا، پردیس هنرهای زیبا، تربیت مدرس، آزاد اسلامی و شاهد برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: هم‌چنین با ارسال فراخوان از هنرمندان در زمینه هنرهای تجسمی مانند نقاشی، گرافیک، آثار حجمی، کاریکاتور ، دیوار نگاره، کاشی شکسته، خطاطی، هنرهای مفهومی و انتزاعی دعوت به همکاری می‌شود که پس از ارسال آثار به دبیرخانه و بررسی آن توسط هیات داوران به نمایش عموم گذاشته می‌شود.

تقوی نژاد در رابطه با نحوه ارسال آثار گفت: علاقمندان می‌توانند آثار خود را به نشانی honar@metroplus.ir ارسال کنند.

به گزارش ایرنا، ناوگان مترو تهران و حومه در هفت خط و ۱۳۲ ایستگاه فعال است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی