197 طاقه پارچه قاچاق در زنجان کشف و ضبط شد


197 طاقه پارچه قاچاق در زنجان کشف و ضبط شد

زنجان - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان، گفت: پلیس زنجان موفق به کشف و ضبط 197 طاقه (17 هزار متر) پارچه قاچاق شد.

سرهنگ ایرج خانی پور، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان خدابنده از توابع این استان در راستای مقابله با ورود کالای قاچاق، حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو ایسوزو مشکوک و دستور ایست صادر کردند.

وی اظهار داشت: در بازرسی ماموران از این خودرو، این مقدار پارچه قاچاق کشف شد که کارشناسان ذیربط، ارزش این میزان محموله قاچاق کشف شده را ۱۵ میلیارد ریال برآور کردند که در این رابطه نیز یک نفر به عنوان متهم دستگیر و به منظور اعمال قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

****

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر نیز از کشف مواد غذایی احتکار شده در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان ابهر از وجود یک انبار محل احتکار کالا در شهرستان، اطلاع حاصل کرده و رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

سرهنگ محمد مهدیخانی، افزود: در این راستا ماموران انتظامی با همکاری اصناف و نماینده اداره صمت شهرستان موفق شدند با اقدام هوشمندانه و انجام کارهای اطلاعاتی ، محل مورد نظر را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی، بازرسی های لازم را انجام دهند.

وی اظهار داشت: در بازرسی صورت گرفته، مقدار ۵۰۰ کیلوگرم برنج تنظیم بازار، ۵۰۰ کیلوگرم قند، ۸۶۴ بسته پودر ماشین لباسشویی، ۵۰۰ لیتر انواع روغن مایع خوراکی و سرخ کردنی کشف شد که کارشناسان، ارزش آن را ۲۹۷ میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر با اشاره به پلمب محل احتکار کالا های کشف شده، افزود: در این رابطه نیز یک نفر متخلف دستگیر و پس از تشکیل و تکمیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

مهدیخانی، مبارزه با اخلاگران نظام اقتصادی و برهم زنندگان نظم بازار را از مهمترین برنامه های پلیس شهرستان ابهر عنوان کرد و از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه احتکار و سودجویی از اقلام خوراکی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا اقدمات قانونی لازم به عمل آید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟