پیشنهاد 2.5 میلیون دلار برای فروش اولین توییت در توییتر


توییتی که تا این لحظه حداقل 2.5 میلیون دلار قیمت گذاری شده است!

به گزارش سایت طلا،جک دوروسی، صاحب توییتر، پیشنهاد داده اولین توییت سایتش رو بصورت یک رمزارز غیر قابل معاوضه (NFT)، تو کریپتوکارنسی به مزایده بگذارد . این روز ها کوپن های فروشی کریپتو پرطرفدار از همیشه شده اند و هرکسی از هنرمندها تا گروه های موسیقی راک ازشون استفاده میکنند. مثلا یک انیمیشن از Nyan Cat از سال 2011 نزدیک به 600000 دلار در یک مزایده انلاین به فروش رفت. این مدیر عامل روز جمعه بعد از ظهر، لینکی رو منتشر کرد که در محیطی بنام "با ارزش ها" توییتش در تاریخ 21 مارس 2006 برای مزایده گذاشته شده بود.

بالاترین مبلغ توسط سینا استوی مدیر رمز ارز Bridge Oracle در روز بعد از ظهر شنبه به مبلغ 2.5 میلیون دلار پیشنهاد شده است.

پیشنهاد 2.5 میلیون دلار برای فروش اولین توییت در توییتر

محتوای این توییت چی هست ؟ "دارم توییترم رو آماده میکنم"

توکن تعویض ناپذیر (NFT) فایلهای دیجیتالی هستند که به عنوان امضاهای دیجیتالی شناخته می شوند تا نشان دهند چه کسی صاحب تصاویر، ویدیوها و سایر رسانه های آنلاین است.

توییت ۱۵ ساله دورسی یکی از معروفترین توییتهایی است که در این پلتفرم ارسال شده و ممکن است پیشنهاد خرید بالایی دریافت کند. بالاترین پیشنهاد خرید برای این توییت تا روز شنبه ۱۰۰ هزار دلار بود.

مالکیت این کوپن ها توی شبکه ی بلاکچین ثبت شده است. همان محیطی که درونش رمزگذاری و انتقال بیت کوین و رمزارزهای دیگه انجام میشود. اگرچه برخلاف بیت کوین و سایر ارزها مثل دلار، کسی نمیتواند این کوپن ها رو خرید و فروش کند. هر کوپن منحصر به فرده و مثل یک اثر قیمتی میماند. نمیشود از آن نمونه مشابه ساخت و این موضوع طراحی ان را بی نظیر میکند.

پیشنهاد 2.5 میلیون دلار برای فروش اولین توییت در توییتر

جک دوروسی قبلا هم طرفدار ارزهای دیجیتال بوده و با نمایش #بیت کوین در بیو ی توییترش، این موضوع را ثابت کرده است.

پس ورود به این حوزه هم غیرطبیعی به نظر نمی رسد .

سایر خبر های مفید در 3 روز گذشته

دانه ای که با نخوردن آن بزرگترین اشتباه زندگیتان را مرتکب می شوید | 96.4 هزار یکی از کاربرد های خوب نوشابه که هیچکس از آن خبر نداشت ! | 147.7 هزار عکسی عجیب که ذهن شما را تا چند روز درگیر می‌کند! | 40.7 هزار خبری جدید از سهمیه بنزین نوروزی | 45.7 هزار زمان قرعه کشی 3 محصول ایران خودرو اعلام شد | 25.0 هزار جزییات پرداخت مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی اعلام شد | 186.2 هزار شخصیت خود را بر اساس روز تولد خود بشناسید ! | 201.2 هزار عید امسال به کدام شهر‌ها می‌توان سفر کرد؟ | 84.8 هزار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا