کانون های مساجد بوشهر باید در سطح ملی بدرخشند


کانون های مساجد بوشهر باید در سطح ملی بدرخشند

کرم پور گفت: با وجود ظرفیت های موجود در استان بوشهر کانون های مساجد بوشهر باید در صحنه های ملی بدرخشد و خوشبختانه حضور دو کانون از این استان در جمع 10 کانون برتر کشور نوید اتفاق های خوب در آینده را می دهد.

«فاطمه کرم پور» روز دوشنبه (18 اسفند) در گفتگو با خبرگزاری شبستان در بوشهر ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد و با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد امروز در سطح ملی شناخته شده می باشند، اظهار داشت: فعلیت بیش از 400 کانون مساجد وجود 170 کتابخانه مسجدی و همچنین جذب 34 هزار جوانان در کانون های مساجد نشان از مجاهدت بچه های مسجد می باشد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با اشاره به این استان بوشهر داری ظرفیت های بسیار خوب در حوزه های فرهنگی و هنری می باشد، بیان کرد: با وجود ظرفیت های موجود در استان بوشهر، این استان قادر می باشد که در صحنه های ملی بدرخشد.

وی با بیان اینکه استان بوشهر به عنوان نخستین پایتخت قرآنی کشور معرفی شده است، ادامه داد: در سطح کشور تنها استان بوشهر است که در تاریخ محلی خود روزی به عنوان روز قرآنی دارد و استان بوشهر در این راستای الگویی برای تمام کشور به حساب می آید.

کرم پور به حضور معاون قرآن و عترت وزارت کشور در استان بوشهر اشاره کرد و اظهار داشت: در سفر معاون وزیر به استان بوشهر ظرفیت های موجود فرهنگی، هنری و قرآنی این استان به وی شرح داده شده و به صورت چهره به چهر با تعدادی از هنرمندان و قاریان شاخص این استان دیدار کردند و از اقدامات صورت گرفته در حوزه فرهنگی و درینی در استان بوشهر تشکر و قردادنی کردند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر بیان کرد: وضعیت کانون های مساجد در حال حاظر وضعیت خوب و مطلوبی می باشد اما انتظار می رود که استان بوشهر با ظرفیت های موجود خود در سطح ملی حرف اول را بزند و خوشبختانه حضور دو کانون از استان بوشهر در جمع 10 کانون برتر کشور نوید اتفاق های خوب در آینده را می دهد.

پایان پیام/647

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها