ارائه تسهیلات باروری و ناباروری متناسب با اهداف سلامت در کردستان


ارائه تسهیلات باروری و ناباروری متناسب با اهداف سلامت در کردستان

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به دستورالعمل برنامه حمایت مالی دانشگاه از زوجین نابارور، از ارائه تسهیلات قرض الحسنه مصوب وزارتخانه جهت خدمات در مراکز درمان ناباروری بر حسب رضایت زوجین خبر داد.

آرزو فلاحی در جمع خبرنگاران، اهم اقدامات انجام شده دانشگاه در خصوص تسهیلات باروری و ناباروری در راستای سیاست‌های کلی جمعیت متناسب با اهداف سلامت را تشریح کرد و با اشاره به ابلاغ تخصیص در برنامه صیانت از جمعیت جهت تشویق کارکنان بهداشتی از سطوح مدیران تا بهورزان در راستای ارتقاء نرخ باروری کلی و ترویج فرزندآوری اظهار کرد: دستورالعمل و شرح هزینه آن در اوایل سال 1400 توسط وزارتخانه به دانشگاه‌ها ابلاغ خواهد شد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان در خصوص تسهیلات ناباروری، ذکر کرد: اختصاص کارت تخفیف وزارتی به مبلغ یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به زوجین نابارور، جهت درمان و استفاده درطول یکسال از ابتدای فروردین تا اسفند برابر با کار انجام شده مبلغ هزینه کرد به وزارتخانه اعلام‌ می‌شود.

فلاحی در ادامه توزیع داروهای ناباروری در حد مصوبات وزارتخانه داروخانه منتخب بیمارستان بعثت به صورت رایگان را از دیگر خدمات ارائه شده به زوجین نابارور عنوان کرد.

وی از ارائه تسهیلات قرض الحسنه مصوب وزارتخانه جهت خدمات در مراکز درمان ناباروری بر حسب رضایت زوجین خبر داد و گفت: خدمات مرکز ناباروری بعثت جهت افراد معرفی شده از کمیته امداد و بهزیستی رایگان است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان تصریح کرد: در حال حاضر مرکز درمان ناباروری بعثت، سه روز در هفته با حضور یک نفر فلوشیب نازایی، جنین شناس و اورولوژی فعال است.

دکتر فلاحی در پایان یادآور شد: متخصیصن پنج رشته جراحی، قلب، بیهوشی، داخلی و زنان در صورت نیاز در مرکز و کلینیک درمان ناباروری مطابق برنامه استاد معین دانشگاه جهت ارائه خدمات به جامعه هدف، حضور می‌یابند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...