گلخانه تولید گوجه فرنگی سیاه در رفسنجان به بهره برداری رسید


گلخانه تولید گوجه فرنگی سیاه در رفسنجان به بهره برداری رسید

کرمان - ایرنا - گلخانه تولید گوجه فرنگی سیاه در روستای کفائیه رفسنجان با مساحت یکهزار متر مربع مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، مدیر این گلخانه گوجه فرنگی سیاه روز دوشنبه در آئین بهره برداری از این گلخانه افزود: از ۶ سال قبل بر روی تولید گوجه فرنگی سیاه در حال تحقیقات هستیم و در حال حاضر نیز این محصول را با کیفیت عالی تولید می کنیم که از نظر کیفیت در کشور رتبه برتر داریم.

ساسان کفایی فزود: تمام محصولات ما در این مجموعه دارای نشان استاندارد حد مجاز آلاینده ها هستند، و در این مجموعه ۲۷۰ محصول ارگانیک اعم از گوجه سیاه، انواع فلفل، کاهو و غیره کشت شده و از تولید فراتر رفته و فرآوری این محصولات را در آینده نزدیک خواهیم داشت.

کفائی بیان کرد: سطح زیر کشت این گلخانه یکهزار متر مربع است و در آینده نزدیک قرار است به پنج هزار متر مربع توسعه یابد؛ در این طرح برای ۲۵ نفر اشتغالزایی شده است.

وی هزینه به کار رفته در اجرای این طرح را ۲۰ میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: مقداری از محصول گوجه و محصولات دیگر در مرکز کرمان و رفسنجان به فروش می رسد و بقیه محصول هم به استان های تهران، اصفهان و سایر استان ها ارسال می شود؛ قرار است محصولاتی که در آینده فرآوری می کنیم به خارج از کشور صادر کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قربانی