استقبال تیری آنری از مربیگری در آرسنال: حتی حاضر هستم مسئول تدارکات باشگاه باشم


استقبال تیری آنری از مربیگری در آرسنال: حتی حاضر هستم مسئول تدارکات باشگاه باشم

عشق و علاقه آنری نسبت به توپچی ها بی حد و حصر است. 

تیری آنری آرزوی مربیگری در آرسنال را دارد ولی در حال حاضر این را چیزی بیش از یک رویا نمی داند.

به گزارش طرفداری و به نقل از میرر، مهاجم پیشین تیم ملی فرانسه در شمال لندن با توپچی ها به دو قهرمانی در لیگ برتر و دو قهرمانی در جام حذفی دست یافت. آنری مربیگری را با دستیاری روبرتو مارتینز در تیم ملی بلژیک شروع کرد و در ادامه هدایت موناکو و مونترال ایمپکت را بر عهده گرفت. آنری در حال حاضر بدون تیم است ولی دوست دارد روزی به لندن برگردد.

اگر از یک هوادار آرسنال بپرسید که دوست دارد هدایت این تیم را بر عهده بگیرد، پاسخ او مثبت خواهد بود. هر بار که می گویم این باشگاه من است، مردم کنترل شان را از دست می دهند ولی حقیقتا من یک هوادار آرسنال هستم و این در خون من جریان دارد. پس اگر می پرسید دوست دارم روزی در آرسنال مربیگری کنم، می گویم بله. اگر بپرسید دوست دارم روزی مسئول تدارکات آرسنال باشم، پاسخ من بله خواهد بود. اگر بپرسید دوست دارم روزی مسئول کوتاه کردن چمن ورزشگاه امارات شوم، می گویم بله. اما همه این ها تصویری خیالی از آینده است و من کسی نیستم که در دنیایی خیالی زندگی کنم.

آنری تلاش می کند تا از اساتید خود چیزهای زیادی یاد بگیرد.

هر بار یک مربی را می بینم، با او صحبت می کنم. با پپ (گواردیولا) صحبت می کنم و هر بار هم فرصت صحبت با آرسن (ونگر) فراهم شود، از آن استفاده می کنم. می خواهم از او یاد بگیرم. آرسن ذهن مرا باز کرد و من در آن زمان به توصیه هایش نیاز داشتم. باید اعتماد به نفس بیشتری پیدا می کردم و از خودم به شناخت بیشتری می رسیدم. او باعث شد سوالات مناسبی را از خودم بپرسم. من همیشه دیگران را مقصر می دانستم ولی از او یاد گرفتم اول خودم را مقصر بدانم. این طور بود که دنبال راهی برای کمک کردن به دیگران گشتم، به جای این که خودم از دیگران تقاضای کمک کنم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پیشگیری از دیابت با این میوه