کودکان قربانیان اصلی تکدی گری حرفه‌ای هستند


کودکان  قربانیان اصلی تکدی گری حرفه‌ای هستند

رئیس کل دادگستری کل آذربایجان شرقی گفت: متاسفانه در برخی شهرها تکدی گری حرفه‌ای وجود دارد و قربانی اصلی این موضوع کودکان و اطفال هستند که با به کارگیری به این منظور مورد ظلم قرار می‌گیرند.

موسی خلیل الهی با اشاره به موضوع تبریز شهر بدون گدا، اظهار کرد: قطعا نیازمند در شهر وجود دارد، اما موضوع شهر بدون گدا مربوط به روحیه ولایت پذیری و دین داری مردم تبریز و آذربایجان و وجود خیریه‌های متعدد که نیازمندان واقعی را شناسایی و تحت پوشش قرار می‌دهند.

به نقل از روابط عمومی اداره کل دادگستری آذربایجان شرقی، وی با تاکید بر اینکه خوشبختانه خیریه‌های استان در حوزه‌های مختلف کارهای بزرگی در استان و حتی خارج از استان انجام داده‌اند، بیان کرد: خیّران استان در راستای حمایت از زندانیان در ستاد دیه استان سالانه بیش از میلیاردها خدمات ارائه می‌کنند.

وی با اشاره به افتتاح محل جدید بند نسوان زندان مرکزی تبریز، خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت‌هایی که در خصوص بند نسوان وجود داشت، عمده اعتبارات مالی بند نسوان از طریق خیّرین هیئت جان نثاران استان تامین و فضای فیزیکی لازم برای طبقه بندی و حرفه آموزش و آموزش فراهم شده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام