آذربایجان شرقی جزو استان‌های برتر در عرصه مدرسه‌سازی و جلب مشارکت خیران


آذربایجان شرقی جزو استان‌های برتر در عرصه مدرسه‌سازی و جلب مشارکت خیران

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه جزو استان‌های برتر در عرصه مدرسه‌سازی و جلب مشارکت خیران هستیم، گفت: علی‌رغم کارهای خوبی که در این عرصه انجام شده، هنوز هم شاهد عدم تعادل در برخورداری از امکانات آموزشی هستیم.

محمدرضا پورمحمدی دوشنبه ۱۸ اسفندماه، در جلسه شورای آموزش و پرورش استان که با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، عدالت آموزشی را جزو نیازهای ضروری در حوزه تعلیم و تربیت عنوان کرد.

وی گفت: باید در زمینه برخورداری از امکانات و فضاهای آموزشی، توجه بیشتری به مناطق محروم و کم‌برخوردار صورت گیرد.

وی با بیان اینکه طرح آجر به آجر، یک کار فرهنگی و ارزشمند برای جلب مشارکت عموم مردم در امر مدرسه‌سازی است، افزود: در کنار چنین اقداماتی باید بحث عدالت آموزشی و توجه بیشتر به مناطق محروم و کم‌برخوردار نیز بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

استاندار آذربایجان شرقی با قدردانی از اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان از سوی وزارت آموزش و پرورش، گفت: باید دست به دست هم دهیم تا جایگاه معلمان در کشور ارتقا یابد.

وی در ادامه با قدردانی از اقدامات وزارت آموزش و پرورش در دوران کرونا، گفت: راه‌اندازی شبکه شاد، الگوسازی خوبی برای آموزش مجازی بود و در دوران بعد از کرونا نیز می‌تواند نقش موثری در توسعه آموزش داشته باشد.

به گزارش ایسنا، در حاشیه این جلسه، تفاهم‌نامه همکاری برای توسعه خدمات آموزشی، فرهنگی و تربیتی رایگان برای کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست مناطق ده‌گانه شهرداری تبریز و نواحی پنج‌گانه آموزش و پرورش این شهر به امضا رسید.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خواص آب هویج که از آن بی‌خبرید