وزیر آموزش: حدود ٣٠ درصد از دانش‌آموزان کشور اضافه‌وزن دارند


وزیر آموزش: حدود ٣٠ درصد از دانش‌آموزان کشور اضافه‌وزن دارند

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه حدود ٣٠ درصد از دانش‌آموزان کشور اضافه‌وزن دارند، گفت: تنها تهدیدی که در حال حاضر متوجه دانش‌آموزان است کرونا نیست و باید تعادلی هوشمند بین ملاحظاتی که از ناحیه کرونا دانش‌آموزان را تهدید می‌کند و سایر خطرات در خانه ماندن، ایجاد کنیم.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

وزیر آموزش: حدود ٣٠ درصد از دانش‌آموزان کشور اضافه‌وزن دارند

ایسنا: وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه حدود ٣٠ درصد از دانش‌آموزان کشور اضافه‌وزن دارند، گفت: تنها تهدیدی که در حال حاضر متوجه دانش‌آموزان است کرونا نیست و باید تعادلی هوشمند بین ملاحظاتی که از ناحیه کرونا دانش‌آموزان را تهدید می‌کند و سایر خطرات در خانه ماندن، ایجاد کنیم.

محسن حاجی‌میرزایی در مراسم افتتاح دهکده ورزش دانش‌آموزی آذربایجان شرقی، تأکید کرد: سلامت و تربیت جسمی همانند تربیت روانی، اجتماعی، اخلاقی، سیاسی و اقتصادی مهم بوده و بخشی از فرآیند تربیت است.

وی افزود: در شبکه شاد زنگی به نام ورزش صبحگاهی داریم که دانش‌آموزان هر روز با مراجعه به آن می‌توانند روز خود را با ورزش شروع کنند.

استاندار آذربایجان شرقی هم در این مراسم وظیفه آموزش و پرورش را انسان‌سازی عنوان کرد و گفت: راهبرد دشمنان، تضعیف نهاد خانواده و تعلیم و تربیت است که تحقق همین امر برای فروریختن بنیان جامعه کافی است.

محمدرضا پورمحمدی، تعلیم و تربیت را ایدئولوژی نظام جمهوری اسلامی و میراث پیامبر گرامی اسلام(ص) برشمرد و گفت: باید با همکاری و فراهم ساختن زیرساخت‌های مناسب تربیتی گام‌های اساسی برای حفظ کشور برداریم.

وی با قدردانی از اقدامات وزارت آموزش و پرورش در دوران کرونا، ادامه داد: این وزارتخانه اولین نهادی بود که برای استفاده از ظرفیت آموزش مجازی پیش‌قدم شده و پیشرفت‌های زیادی در این زمینه کسب کرده است.

فاز اول دهکده ورزش دانش‌آموزی استان آذربایجان شرقی عصر امروز (دوشنبه) با حضور وزیر آموزش و پرورش و استاندار آذربایجان شرقی در زمینی به مساحت 1823 مترمربع افتتاح شد.

این دهکده ورزشی در یک سالن چندمنظوره با هزینه پنج میلیارد تومان احداث شده است.

همچنین با حضور وزیر آموزش و پرورش و مسئولان استان، عملیات اجرایی زمین‌های ورزشی تنیس، والیبال ساحلی و زمین چمن مصنوعی این دهکده آغاز شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی