امام جمعه پاکدشت: ولایت‌مداری شاخصه اصلی شهدای مدافع حرم است


امام جمعه پاکدشت: ولایت‌مداری شاخصه اصلی شهدای مدافع حرم است

تهران- ایرنا- امام جمعه شهرستان پاکدشت گفت: ولایت‌مداری، شاخصه اصل شهدای مدافع حرم است در دفاع از جبهه جهانی مقاومت، جان خود را تقدیم اسلام کردند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن لزومی روز دوشنبه در آئین تجلیل از خانواده معظم شهدای مدافع حرم پاکدشت که در محل مصلای نماز جمعه این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: شهدای مدافع حرم با ولایت‌مداری در دفاع از جبهه جهانی مقاومت به سوی خط مقدم نبرد حق علیه باطل شتافتند و در جوار حرم شریف حضرت زینب کبری(س) به خیل شهدای کربلا پیوستند.

وی افزود: این که امروز با وجود تمام توطئه‌های استکبار جهانی و ایجاد گروه‌های تروریستی، جبهه مقاومت همچنان پابرجا مانده، به برکت خون شهدای مدافع حرم است.

امام جمعه پاکدشت با تاکید بر این که ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کمتر از شهادت نیست، گفت: امنیت کشور ماحصل رشادت‌ها و دلاورمردی‌های شهدای مظلوم مدافع حرم به ویژه تیپ فاطمیون است که توانستند ریشه ظلم و ستمی که توسط تروریست‌های تکفیری در منطقه گسترش پیدا کرده بود را نابود کنند.

پاکدشت ۷۲ شهید مدافع حرم تقدیم اسلام کرده است
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران پاکدشت نیز در این مراسم گفت: شهرستان پاکدشت ۷۲ شهید مدافع حرم تقدیم اسلام کرده که از این تعداد، ۸ شهید ایرانی و ۶۴ شهید از برادران افغانستانی مقیم شهرستان هستند.

مهدی کعبی افزود: عزت و اقتدار امروز ایران اسلام یدر منطقه، مرهون صلابت شهدای مدافع حرم است که دور از خانواده، مظلومانه به شهادت رسیدند ولی اجازه ندادند که دشمنان اسلام به امنیت منطقه صدمه‌ای وارد کنند.

وی تصریح کرد: خانواده معظم شهدای مدافع حرم، همچون حضرت زینب(س) بر شهادت عزیزانشان صبر کردند و هیچ گاه از آرمان خود بازنگشتند و همواره پرچم دفاع از ولایت و حریم اهل بیت عصمت و طهارت را به اهتزاز درآوردند.

در پایان این مراسم با اهدا لوح و هدایایی از خانواده، پدر و مادر، همسر و فرزندان شهدای مدافع حرم تقدیر بعمل آمد.

پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...