منش پهلوانی جامعه ورزش زنجان در پویش نذر رهایی، متجلی می‌شود


منش پهلوانی جامعه ورزش زنجان در پویش نذر رهایی، متجلی می‌شود

زنجان - ایرنا - معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان، گفت: مرام و منش پهلوانی جامعه ورزش این استان به منظور آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، این‌بار در پویش نذر رهایی متجلی می‌شود.

محمدعلی حمزه پور، شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: جامعه ورزش زنجان همواره در کنار سایر اقشار مردم و بخش ها قرار داشته و در کارهای خیرخواهانه، نوعدوستانه و عام المنفعه، پیشقدم هستند و در دستگیری از نیازمندان از هیچ کمکی دریغ نمی‌کند.

وی، اظهار داشت: جامعه ورزش زنجان در حد وسع و توان خود در پویش نذر رهایی که از فردا /سه شنبه/ ۱۹ اسفند ماه همزمان با سراسر کشور آغاز می شود شرکت خواهد کرد تا در جهت آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و بازگردادندن آنها به آغوش گرم خانواده و جامعه بتواند گامهای خیرخواهانه‌ و ازشمندی بردارد.

رییس سازمان بسیج ورزشکاران استان زنجان نیز گفت: جامعه ورزش زنجان با توجه به نزدیکی سال نو به حتم در پویش نذر رهایی، مشارکت جدی خواهد داشت تا با مساعدت های خود بتوانند زندانیان بیشتری را از بند رها سازند.

طیب امیری، افزود: این پویش به صورت همزمان با سراسر کشور از فردا در این استان آغاز و تا شب عید نیز ادامه خواهد داشت و به حتم ورزشکاران به ویژه پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی در این امر خداپسندانه و نوعدوستانه شرکت گسترده خواهند داشت.

وی با بیان اینکه از جامعه ورزش زنجان انتظار می رود در حد وسع و توان خود در این پویش، مشارکت کنند تا بتوان از محل وجوه جمع آوری شده علاوه بر آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد به خانواده های آنان نیز در آستانه عید نوروز در تامین برخی اقلام مورد نیاز، کمک کرد.

امیری، تصریح کرد: علاقه مندان به شرکت در پویش نذر رهایی، می توانند کمک های نقدی خود را از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۹۹۹۹۲ و شماره حساب ۰۱۰۹۵۷۸۳۵۲۰۰۳ نزد بانک ملی به نام شورای ورزش بسیج استان زنجان، واریز کنند.

وی، کمک به آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد که ناتوان در پرداخت بدهی هستند به عنوان یک فرهنگ خوب باید بیش از پیش در جامعه و بین مردم نهادینه شود، اظهار داشت: این ظرفیت در جامعه ورزش زنجان وجود دارد که در این امر مهم پای کار آمده و با مساعدت در پرداخت بدهی ها و رهاسازی زندانیان، خانواده های چشم به راه آنان را شاد و مسرور سازند.

امیری، یادآور شد: ۱۲ اسفند ماه امسال به مناسب ایام ماه رجب، سه نفر از زندانیان جریام غیرعمد این استان با کمک های مالی جامعه ورزش زنجان آزاد شده و به آغوش خانواده بازگشتند و فردا /سه شنبه/ ۱۹ اسفند ماه نیز همزمان با آغاز پویش نذر رهایی، ۲ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد این استان که زمینه آزادسازی آنان فراهم شده است از بند رها خواهند شد.

وی ادامه داد: مجموع بدهی ۳ زندانی آزاد شده از بند حدود ۲۰ میلیون تومان بود که بخش از این بدهی با گذشت شاکیان و بخشی نیز به کمک جامعه ورزشی استان شامل هیات‌های ورزشی و بسیج ورزشکاران، تامین شد.

رییس سازمان بسیج ورزشکاران استان زنجان در خصوص سایر فعالیت‌های سازمان بسیج ورزشکاران این استان در دوران شیوع ویروس کرونا نیز گفت: طی هفته گذشته ۱۰۰ بسته معیشتی هر کدام به ارزش ۳۳۰ هزار تومان، تهیه و توزیع شد.

امیری یادآور شد: بسیج ورزشکاران زنجان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون نسبت به تامین و توزیع بیش از یک هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان واقعی اقدام کرده است و اهدای کارت هدیه‌های ۳۰۰ هزار تومانی، لباس پرستاری و ماسک و معرفی افراد جهت دریافت وام‌های قرض‌الحسنه نیز بخش دیگری از فعالیت‌های این سازمان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج