مرکز مطالعات راهبردی سمنان مجری طرح‌های آینده‌پژوهی شد


مرکز مطالعات راهبردی سمنان مجری طرح‌های آینده‌پژوهی شد

سمنان- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: طرح ابتکاری مرکز مطالعات راهبردی مبتنی بر آینده پژوهی در استان تاسیس شد.

به گزارش ایرنا، حبیب‌الله خجسته‌پور شامگاه دوشنبه در همایش ویدئو کنفرانسی معاونان سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداران سراسر کشور به ریاست عرف ، معاون سیاسی وزیر کشور در سالن جلسات کوثر استانداری سمنان ابراز داشت: مرکز مطالعات راهبردی استان سمنان به دستور استاندار سمنان و باهدف تقویت فرهنگ کارگروهی، کانالیزه کردن فرایند تصمیم سازی و بهره مندی از تفکرات و ایده‌های نوین نیروهای توانمند و بومی استانداری سمنان و فرمانداری‌های تابعه تاسیس شده است.
وی ادامه داد: مرکز مطالعات استراتژیک استان سمنان تاکنون موفق به اجرای ۲ طرح آینده پژوهی در سطح ملی و استانی شده است.
وی بیان کرد: طرح آینده پژوهشی برای شناسایی متغیرهای اثرگذار بر آینده کشور و استان در طول سه ماه و با مشارکت حداکثری نیروهای توانمند و جوان از بدنه‌ وزارت کشور و ذیل دستورالعمل مرکز مطالعات راهبردی استان صورت گرفت.
معاوم سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: استفاده از نیروهای بومی وزارت کشور، استفاده از ۶ روش مطالعاتی و پنج نرم افزار کاربردی و تحلیل یک هزار و ۹۱۸ سناریو ممکن از جمله مشخصات طرح آینده پژوهی در استان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چه عواملی باعث می‌شود نتیجه انتخابات آمریکا غیرقابل پیش‌بینی باشد؟