برگزاری نمایشگاه مبلمان و مسابقه مولودی‌خوانی در آستارا


برگزاری نمایشگاه مبلمان و مسابقه مولودی‌خوانی در آستارا

آستارا - ایرنا - نمایشگاه مبلمان، لوستر و اقلام نوروزی با شرکت تولیدکنندگانی از استان‌های مختلف و با هدف حمایت از تولیدات داخلی، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در آستارا دایر شد و اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان، فراخوان نخستین مسابقه مولودی‌خوانی را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا مدیر نمایشگاه مبلمان، عصر دوشنبه در آئین افتتاح آن در سالن ۹ دی آستارا گفت: این نمایشگاه در ۶۰ غرفه برای دومین بار در سال جاری با مشارکت ۳۰ شرکت تولیدی و بازرگانی برپا شده است.

سعید حمیدپور ادامه داد: مبلمان، لوستر، کالای خواب، دکوراسیون، تزئینات داخل منزل، آجیل و شکلات با ۲۰ درصد تخفیف به صورت نقد و اقساط تا ۲۵ اسفندماه هر روز از ساعت ۱۱ تا ۲۱ عرضه می شود.

وی دسترسی آسان و بی واسطه مردم به تولیدکنندگان، تنظیم بازار، آشنایی تولیدکنندگان با سلایق و ذائقه مصرف کنندگان و ایجاد رقابت برای تولید را از هدف‌ های این نمایشگاه ذکر کرد.

آستارا بیش از ۶ هزار واحد تجاری دارد و حدود هزار و ۵۰۰ واحد آن مربوط به بازار ساحلی این شهرستان است.

انتشار فراخوان مسابقه مولودی خوانی

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی آستارا گفت: مسابقه مولودی خوانی بمناسبت مبعث پیامبر گرامی اسلام (ص) و اعیاد شعبانیه در ۲ گروه سنی ۱۰ تا ۲۰ سال و ۲۰ تا ۴۰ سال برگزار می شود.

حجت الاسلام محمد مهدی حبیبی افزود: علاقه مندان؛ پنج دقیقه صدای مولودی خوانی خود در وصف اهل بیت (ع) را ضبط و به شماره واتساپ ۰۹۱۱۱۳۹۳۸۹۴ ارسال کنند.

وی ادامه داد: فرصت شرکت در مسابقه تا پایان فروردین ماه است و داوران عضو کانون مداحان آستارا هفت نفر برتر را انتخاب خواهند کرد.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت و بیش از ۱۰۰ مسجد و هیات مذهبی در غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | کل‌کل مهران مدیری و نیما شعبان‌نژاد با چاشنی بینی!