فرماندار رشت: ٣١٣بیمار مبتلا به کووید١٩ در گیلان بستری هستند


فرماندار رشت: ٣١٣بیمار مبتلا به کووید١٩ در گیلان بستری هستند

رشت _ ایرنا_فرماندار شهرستان رشت با اشاره به بستری بودن ٣١٣بیمار مبتلا به کووید١٩ در بیمارستان های گیلان بستری هستندخاطر نشان کرد: همه باید دستورالعمل ها پیشگیری از انتشار ویروس کرونا را جدی بگیرند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی فتح اللهی شامگاه دوشنبه در جلسه ستاد کرونا شهرستان رشت در فرمانداری اظهار داشت:در رعایت محدودیت ها و توصیه های پیشگیری از انتشار ویروس کرونا نباید سهل انگاری شود همه موظف به رعایت توصیه ها هستند.

وی با بیان اینکه در خریدهای نوروزی از ازدحام در بازار باید خودداری شود، اظهار داشت: محدودیت ٩ شب تا سه بامداد ادامه دارد، این محدودیت باید رعایت شود اما آمار تخلفات در این مورد تکان دهنده است.

وی در ادامه سخنانش با اشاره به شیوع ویروس کرونا از اسفندماه سال گذشته اضافه کرد: کرونا همه فعالیت ها و مناسبت های فرهنگی، اجتماعی و آموزشی را تحت تاثیر قرار داد به طوری که متفاوت ترین ٢٢ بهمن ، تاسوعا و عاشورا را داشتیم.

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه اتفاق بسیار بزرگ انتخابات را در خرداد ۱۴۰۰ در پیش داریم، گفت: نگاه دشمنان نظام جمهوری اسلامی به انتخابات سال آینده ایران است.

فتح اللهی انتخابات را نماد مردم سالاری دینی عنوان و تصریح کرد: مردم ایران اسلامی همواره در همه انتخابات حضور گسترده داشته و دارند اما مخالفان ، دشمنان و معاندان نظام از حضور حداکثری مردم نگران هستند.

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه دشمنان ایران اسلامی برای دلسردی و ناامیدی مردم تلاش می کنند ، خاطر نشان کرد: نباید اجازه دهیم تا دشمنان در برنامه های خود موفق شوند.

گیلان با دو و نیم میلیون نفر جمعیت از نخستین استانهای درگیر ویروس کرونا در کشور بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب‌توجه مرجانه گلچین با یک استایل جوان‌پسند