لیگ آزادگان در طرفداری، سکانس دو | پرسه در منطقه صعود؛ خلیفه و سربازانش مدعی می مانند؟!


لیگ آزادگان در طرفداری، سکانس دو | پرسه در منطقه صعود؛ خلیفه و سربازانش مدعی می مانند؟!

در پایان دور رفت رقابت های لیگ یک فوتبال ایران،رسانه طرفداری به بررسی شرایط باشگاه های لیگ دسته اول می...

از زمان برکناری سهراب بختیاری زاده در فصل گذشته و روی کار آمدن امیر خلیفه اصل، سرمربی آبی های خوزستان همواره حمایت های مادی و معنوی گروه ملی را کنار خود دیده است،توفیقی که چند صباحی بود دیگر سرمربیان در دوران افول و پسا سقوط از آن بی بهره بودند.

به گزارش طرفداری، خلیفه از روز بیعت سربازانش با وی در فصل گذشته و تا به کنون عملکرد نسبتا خوبی از خود بر جای گذاشته اما کماکان از نوسان زیاد در روند نتیجه گیری شان رنج می برند که البته به لطف نتایج سینوسی دیگر مدعیان در فصل جاری،این کاستی هنوز آنچنان به دیده نیامده است.

استقلال خوزستان با پیشنهادهای اغوا کننده وارد کارزار نقل و انتقالات پیش فصل شد اما گذشت زمان نشان داد آن ها خیلی به دنبال بریز و بپاش نبودند و همین طبل تو خالی منجر به جدایی چندین بازیکن تاثیر گذارشان در آن مقطع زمانی و منتفی شدن خرید چندین بازیکن مطرح شود.

امیر خلیفه اصل و شاگردانش حالا که در منطقه صعود قرار دارند و در حوالی صدر پرسه می زنند،شاید آرزو می کنند که همین حالا لیگ یک به پایان برسد و با بهره گیری از وانفسای پیش آمده رهسپار لیگ برتر شوند اما چه می شه کرد که ماراتون لیگ دسته اول عجیب فرسایشی است و این قصه سر دراز دارد و باید دید کماکان و تا هفته های پایانی در کورس مدعیان باقی می مانند؟!

شنیده های موثق اما از جدایی چندین بازیکن تاثیر گذار استقلال خوزستان که به عنوان یکی از مدعیان جدی صعود به لیگ برتر به شمار می رود در روزهای آینده حکایت دارد که اگر این خلا با جایگزین نکردن بازیکنان دیگر پر نشود،قطعا پیمودن موفقیت آمیز مسیر در دور برگشت را با دشواری فراوان همراه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

لیگ آزادگان در طرفداری / قسمت اول؛ آغاز با رافت و پایان با صدرنشینی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط