ادعای بحث برانگیز پیشکسوت استقلال درباره منتفی شدن بازگشتش به کادر فنی آبی پوشان


ادعای بحث برانگیز پیشکسوت استقلال درباره منتفی شدن بازگشتش به کادر فنی آبی پوشان

پس از واکنش های مختلف به منتفی شدن حضور پیروز قربانی در کادرفنی استقلال، پیشکسوت آبی پوشان در این باره نظر جالبی داده است. پیروز قربانیب در صحبت هایی مدعی شده است در زمان آندره آ استراماچونی می توانسته است به کادرفنی استقلال بپیوندد و حالا نیز بازگشتش به این تیم به صلاح نبوده است. نوشته ادعای بحث برانگیز پیشکسوت استقلال درباره منتفی شدن بازگشتش...

ادعای بحث برانگیز پیشکسوت استقلال درباره منتفی شدن بازگشتش به کادر فنی آبی پوشان

پیروز قربانی : اینطور نبود که استراماچونی من را نخواهد ؛ تصمیم گرفتم در این مقطع به کادرفنی استقلال اضافه نشوم
نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ | ۲۳:۰۰
ادعای بحث برانگیز پیشکسوت استقلال درباره منتفی شدن بازگشتش به کادر فنی آبی پوشان

پس از واکنش های مختلف به منتفی شدن حضور پیروز قربانی در کادرفنی استقلال، پیشکسوت آبی پوشان در این باره نظر جالبی داده است. پیروز قربانیب در صحبت هایی مدعی شده است در زمان آندره آ استراماچونی می توانسته است به کادرفنی استقلال بپیوندد و حالا نیز بازگشتش به این تیم به صلاح نبوده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، پیروز قربانی به ماجرای فراهم نشدن شرایط بازگشتش به استقلال واکنش جالبی نشان داده است.

مربی سایپا گفت:

من ازسال های پیش همیشه می گفتم شخصیتی دارم که اگر بتوانم به یک مجموعه کمک کنم، کار می کنم و در غیر اینصورت آن مسئولیت را قبول نمی کنم

پیروز قربانی در مورد اینکه در ۲ مقطع این فرصت را داشت به کادر فنی استقلال اضافه شود گفت:

اینطور نبود که استراماچونی من را نخواهد، همان زمان هم اگر صبر می کردم، می توانستم به کادرفنی استقلال اضافه شوم. حالا هم شرایط طوری بود که تصمیم گرفتم در این مقطع به کادرفنی استقلال اضافه نشوم.

قربانی در مورد اینکه در مصاحبه ای گفته بود به عنوان دستیار دوم در جایی کار نمی کند گفت:

اینطوری نگفتم. از سال های پیش همیشه می گفتم شخصیتی دارم که اگر بتوانم به یک مجموعه کمک کنم کار می کنم و در غیر اینصورت آن مسئولیت را قبول نمی کنم.

مربی سایپا در مورد اینکه در روز انتخابش به عنوان عضو کادر فنی استقلال اعلام کرده بود حس می کند روز اول است که به این تیم برگشته گفت:

قبل از آن اشتباه کردم و باید در مورد شرایط خودم تحقیق می کردم، آن مصاحبه احساسی بود. تا ۱۰۰ سال دیگر هم بخواهم مربیگری کنم، جایی می روم که بتوانم کمک کنم. اگر حس کنم نمی توانم کمک کنم می روم.

قربانی در پاسخ به این سوال که آیا مشکلش با فرار کمالوند بوده یا نه گفت:

نه اصلا. آقای کمالوند استاد است و سال ها کار کرده اما من در جایی کار می کنم که بتوانم موثر باشم. در سایپا احساس می کنم آرامش دارم چون می توانم به تیم کمک کنم.

قربانی در مورد اینکه پیش از این پیشنهاد سرپرستی و معاون ورزشی استقلال را داشته است هم گفت:

مقاطعی این پیشنهادها بوده اما من علاقه مند به مسائل فنی هستم. البته من در دانشگاه رشته مدیریت خوانده ام ولی به کار مربیگری علاقه مند هستم.

قربانی در مورد اینکه سال ها پیش ارتباط خوبی با مجیدی نداشت و مصاحبه های قدیمی او در فضای مجازی پخش شده گفت:

اگر روزی علیه فرهاد مجیدی مصاحبه کردم، شرایط با امروز فرق داشت. هر برهه ای شرایط خودش را دارد. از فضای مجازی برای دریافت اطلاعات استفاده می کنم اما قرار نیست در آن هرکسی در مورد رشته ای که تخصصی در آن ندارد اظهار نظر کند. نتیجه این اظهارنظر ها همین آش شله قلم کاری است که در فوتبال می بینید. قرار نیست هرکسی فوتبال می بیند در مورد آن اظهار نظر کند، من حرف هایم را می زنم و خیلی مواقع این حرف ها به ضررم تمام شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس