سنگ تمام مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای هواداران


سنگ تمام مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای هواداران

مدیرعامل پرسپولیس گفت: بدون حمایت هواداران، شاید هرگز پرونده شکایت‌های خارجی و داخلی حل نمی‌شد و پشت پنجره‌های بسته، تلاش سایر باشگاه‌ها در بازار نقل و انتقالات را به نظاره می‌نشستیم. نوشته سنگ تمام مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای هواداران اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

سنگ تمام مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای هواداران

جعفر سمیعی : بدون حمایت هواداران در بازار نقل و انتقالات تماشاگر می‌ شدیم
نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ | ۲۲:۴۰
سنگ تمام مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای هواداران

مدیرعامل پرسپولیس گفت: بدون حمایت هواداران، شاید هرگز پرونده شکایت‌های خارجی و داخلی حل نمی‌شد و پشت پنجره‌های بسته، تلاش سایر باشگاه‌ها در بازار نقل و انتقالات را به نظاره می‌نشستیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جعفر سمیعی ، مدیریت باشگاه با انتشار پیامی، از حمایت همه‌جانبه هواداران پرسپولیس تقدیر و تشکر کرد.

سمیعی در پیام خود نوشت:

درود بر وجود گرانبهای شما طرفداران که در تمام روزهای حضورم در جمع سرخپوشان، حتی یک روز از حمایت پرسپولیس دست نکشیدید. به وجودتان افتخار می‌کنیم. انرژی شما بود که پرسپولیس را به فینال رساند و در لیگ برتر، صدرنشین کرد.

این انرژی، مثل رودی خروشان می‌تواند هر سدی بر سر راه تیم و باشگاه را بشکند. همدلی و اتحادی که با وجود شما پیرامون پرسپولیس شکل گرفته، مثال زدنی است و می‌تواند نقشه‌راه و الگویی کامل در هواداری یک باشگاه برای فوتبال این مملکت باشد. درود بر شما که عشق و هیجان را به کالبد پرسپولیس می‌دمید. ما در این مدت تلاش کردیم آرامش را به پرسپولیس بیاوریم و این آرامش را حفظ کنیم تا ذره‌ای از حمایت شما هدر نرود.

انرژی مطلقی که در این میان ایجاد شد، سرخ‌ترین تیم آسیا را به تلاش برای موفقیت‌های بیشتر کشاند. اگر این حمایت‌ها نبود، شاید هرگز پرونده شکایت‌های خارجی و داخلی حل نمی‌شد و امروز پشت پنجره‌های بسته، تلاش سایر باشگاه‌ها در بازار نقل و انتقالات را به نظاره می‌نشستیم. شما قوه محرکی بودید تا تیم در زمین بجنگد و ما براى حل مشکلات در دفتر باشگاه. البته این مبارزه همچنان ادامه دارد؛ پس در کنار هم برای افتخارات بیشتر می‌کوشیم. رمز موفقیت‌مان را فراموش نکنید؛ حتی یک لحظه حمایت از پرسپولیس قطع نمی‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید