رسمی ؛ واکنش باشگاه تراکتور به شایعه جدایی احسان حاج صفی


رسمی ؛ واکنش باشگاه تراکتور به شایعه جدایی احسان حاج صفی

باشگاه تراکتور قصد معاوضه بازیکنان خود در نقل و انتقالات زمستانی را ندارد. نوشته رسمی ؛ واکنش باشگاه تراکتور به شایعه جدایی احسان حاج صفی اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

رسمی ؛ واکنش باشگاه تراکتور به شایعه جدایی احسان حاج صفی

هیچ بازیکنی از تراکتور معاوضه نمی شود
نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ | ۲۱:۳۰
رسمی ؛ واکنش باشگاه تراکتور به شایعه جدایی احسان حاج صفی

باشگاه تراکتور قصد معاوضه بازیکنان خود در نقل و انتقالات زمستانی را ندارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بنابر اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران، نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر از روز شنبه، دوم اسفندماه آغاز شده و تا روز پنج‌شنبه، بیست و هشتم اسفندماه ادامه خواهد داشت.

باشگاه تراکتور تا این لحظه فعالیت محدودی در نقل و انتقالات داشته است. این باشگاه برای رفع مشکل خط حمله خود پیمان بابایی را از ماشین سازی به خدمت گرفت و در نظر دارد که تا پایان مهلت نقل و انتقالات حداقل یک مدافع هم جذب کند.

این باشگاه همچنین پورحمیدی، دروازه بان این فصل آلومینیوم را هم برای فصل آینده به خدمت گرفته است؛ این دروازه بان که به صورت قرضی از استقلال به آلومینیوم پیوسته، در ازای حضور سعید مهری در استقلال، قرار است از لیگ بیست و یکم در تراکتور حضور پیدا کند.

طی هفته های اخیر شایعات زیادی در خصوص معاوضه برخی از بازیکنان تراکتور منتشر شد که بر اساس اعلام مسئولان این باشگاه، چنین موضوعاتی صحت ندارد. بر این اساس باشگاه تراکتور در مقطع فعلی معاوضه بازیکنان خود با بازیکنان سایر باشگاه ها را در دستور کار ندارد.

باشگاه تراکتور از اوایل سال آینده در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا نیز حضور خواهد داشت و با توجه به فشرده تر شدن بازی هایش، قصد ندارد اجازه خروج بازیکن دیگری را در این مقطع بدهد و در صورت جذب بازیکن جدید نیز، این فرایند به صورت معاوضه نخواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403