توسعه اقتصادی در مناطق محروم کمک به حل مشکلات امنیتی است


توسعه اقتصادی در مناطق محروم کمک به حل مشکلات امنیتی است

فرمانده انتظامی استان گفت: با توسعه اقتصادی در مناطق محروم جنوب استان کرمان و ایجاد امید و انگیزه برای مردم، مشکلات امنیتی نیز حل خواهد شد.

سردار"عبدالرضا ناظری" در نشست سه جانبه با مدیرکل کمیته امداد و مدیر شعب پست بانک استان کرمان به منظور بررسی راهکارهای توسعه اقتصادی در مناطق محروم جنوب کرمان اظهار کرد: براساس مطالعات و برآوردهای انجام شده کارشناسان معاونت اجتماعی پلیس در مناطق محروم جنوب استان کرمان توجه به توسعه اقتصادی و امنیتی در این مناطق یک ضرورت و نیاز جدی است.

وی با اشاره به اینکه با توسعه اقتصادی در این مناطق شاهد حل مشکلات امنیتی نیز خواهیم بود، افزود: توسعه اقتصادی با دادن وام به مردم و رها کردن این مسئله اصلا کار خوبی نیست و پلیس تا آخرین لحظات برای رسیدن به نقطه مطلوب این حوزه در کنار کمیته امداد و مردم شریف این مناطق خواهد بود.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان کرد: هدف ما در بررسی راهکارهای توسعه اقتصادی رسیدن به نقطه مطلوب است و انتظار نداریم بدون کارشناسی کاری انجام شود و لازم است به گونه ای برنامه ریزی کنیم که فعالیت های اقتصادی در این مناطق باعث آسیب به مردم نشود.

وی افزود: کمک به سرمایه گذاری و درآمد زایی از سوی مردم باعث ایجاد امید و انگیزه بیشتر آنان خواهد شد و همزمان با فعالیت های اقتصادی با ورود تیم های جهادی کارهای فرهنگی گسترده ای نیز باید در این مناطق انجام شود.

"یحیی صادقی" مدیرکل کمیته امداد استان کرمان نیز در ین نشست گفت: در کمیته امداد در راستای رسالت خود به دنبال ایجاد مشاغل پایدار در مناطق محروم جنوب استان کرمان هستیم و برای اولین بار جشن توانمند سازی 5500 خانواده را به زودی برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: حضور پلیس در کنار کمیته امداد برای توسعه اقتصادی و ایجاد مشاغل پایدار در مناطق محروم استان باعث امید و انگیزه بیشتر برای مردم شد و این را به فال نیک می گیریم.

صادقی در پایان گفت: برای ما جای تاسف دارد که افرادی در این مناطق به دنبال قاچاق سوخت و سایر جرائم برای کسب درآمد هستند و ما این آمادگی را داریم با توانمندسازی خانواده ها و مشارکت راهبران شغلی فعالیت اقتصادی موثری برای مردم برنامه ریزی و اقدامات اجرایی لازم را در این زمینه انجام دهیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کارشناسی داوری دیدار صنعت نفت آبادان و پرسپولیس