باخت خانه صنعت کرمانشاه در لیگ دسته اول فوتسال/سرمربی تیم: کم تجربه‌ایم


باخت خانه صنعت کرمانشاه در لیگ دسته اول فوتسال/سرمربی تیم: کم تجربه‌ایم

تیم خانه صنعت کرمانشاه در هفته چهارم رقابت های لیگ دسته اول فوتسال در دیداری خانگی تن به شکست 4 بر یک برابر تیم فولاد هرمزگان داد.

حسین همتیان سرمربی تیم خانه صنعت کرمانشاه در پایان این دیدار در گفت و گو با ایسنا، کم تجربگی را مهمترین عامل عدم نتیجه گیری این تیم تا پایان هفته چهارم رقابت های لیگ دسته اول فوتسال دانست و اظهار کرد: تیم خانه صنعت کرمانشاه یک ماه مانده به شروع رقابت های لیگ بسته شد و فرصت چندانی نداشتیم تا روی تیم کار کنیم.

وی تصریح کرد: بازیکنانی هم که در اختیار داریم جوان و کم تجربه هستند، بگونه ای که این برای اولین بار است تجربه حضور در رقابت های لیگ را بدست می آورند.

سرمربی تیم خانه صنعت کرمانشاه اضافه کرد: اکثر این بازیکنان تا پیش از این تنها در سطح رقابت های لیگ استانی حضور داشته اند و اکنون حضور در لیگ یک کشور تجربه جدیدی محسوب می شود.

وی افزود: البته در کنار کم تجربگی، دو گلی که در همان دقیقه اول بازی خوردیم نیز باعث شد تا تیم ما از نظر روانی به‌شدت تحت فشار قرار گیرد.

همتیان با تاکید براینکه ضعف داوری هم در نتیجه این دیدار بی تاثیر نبود، گفت: هرچند معتقدم اگر بازیکنان ما کمی بیشتر دقت می کردند، این شکست سنگین را متحمل نمی شدیم، اما ضعف داوری هم در این نتیجه بی تاثیر نبود.

وی یادآورشد: تیم فولاد هرمزگان نیز تیمی جوان، جنگنده و یکدست بود که به شایستگی در این دیدار به پیروزی رسید.

سرمربی تیم خانه صنعت کرمانشاه در پاسخ به این پرسش که باشگاه خانه صنعت برای برون رفت تیمش از شرایط کنونی چه راهکاری در پیش دارد، گفت: باتوجه به اینکه در حال حاضر همه بازیکنان مهم با تیم های لیگی قرارداد بسته اند، برای همین فعلا تا پایان نیم فصل امکان جذب بازیکنان جدیدی را نداریم و با بازیکنان کنونی تیم راه را ادامه خواهیم داد.

گل های تیم خانه صنعت کرمانشاه را در این دیدار میلاد نجفی به ثمر رساند.

تیم خانه صنعت کرمانشاه در پایان هفته چهارم رقابت های لیگ برتر فوتسال با یک بازی کمتر، دو باخت و یک تساوی و کسب یک امتیاز در قعر جدول گروه خود قرار دارد.

در رقابت های لیگ دسته اول فوتسال کشور 27 تیم در قالب چهار گروه حضور دارند که تیم خانه صنعت کرمانشاه در گروه اول با تیم های نماسازان آبادان، عقاب نیروی هوایی تبریز، شهدای چوار65 ایلام، شهدای ستاری قرچک، فولاد هرمزگان و فولاد زرند هرمزگان همگروه است.

در هفته چهارم رقابت های لیگ دسته اول فوتسال دیگر نماینده کرمانشاه یعنی تیم شاهین هم روزگذشته(17 اسفند) برابر تیم آیندگان بندرعباس به نتیجه تساوی 2 بر 2 دست یافت.

تیم شاهین کرمانشاه نیز در پایان هفته چهارم لیگ دسته اول با کسب سه مساوی، یک باخت و دو امتیاز در قعر جدول گروه خود قرار دارد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر تیپ و چهره دومین بازیگر نقش «نجلا» / محیا دهقانی جنجال کرد!