واشنگتن: امیدواریم تهران با پیشنهاد مذاکره موافقت کند؛ صبر ما بی حد و مرز نیست


واشنگتن: امیدواریم تهران با پیشنهاد مذاکره موافقت کند؛ صبر ما بی حد و مرز نیست

شفقنا- وزارت خارجه آمریکا تاکید کرد که در رابطه با ایران دارای صبر بی حد و حصری نیستند و در این باره با کنگره و هم پیمانان و شرکای خود رایزنی می کنند. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا، شبکه خبری «الجزیره» قطر در واپسین ساعت شامگاه دوشنبه در  خبری فوری از وزارت امور خارجه آمریکا نقل کرد که دولت «جو […]

واشنگتن: امیدواریم تهران با پیشنهاد مذاکره موافقت کند؛ صبر ما بی حد و مرز نیستواشنگتن: امیدواریم تهران با پیشنهاد مذاکره موافقت کند؛ صبر ما بی حد و مرز نیست

شفقنا- وزارت خارجه آمریکا تاکید کرد که در رابطه با ایران دارای صبر بی حد و حصری نیستند و در این باره با کنگره و هم پیمانان و شرکای خود رایزنی می کنند.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا، شبکه خبری «الجزیره» قطر در واپسین ساعت شامگاه دوشنبه در خبری فوری از وزارت امور خارجه آمریکا نقل کرد که دولت «جو بایدن»، رئیس جمهوری جدید این کشور، پیشنهاد مذاکره با جمهوری اسلامی ایران در چارچوب گروه «۵+۱» و بر اساس طرح ارائه شده از سوی اتحادیه اروپا را داده و امیدوار است پاسخ مثبتی دریافت کند.

بنا بر گزارش الجزیره، وزارت خارجه آمریکا همچنین تاکید کرده است: صبر ما در رابطه با ایران بدون حد و مرز نیست و در این باره نیز با کنگره، هم پیمانان و شرکای خود رایزنی می کنیم.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا