شبکه اینترنت هرمزگان در سال آینده به صورت اساسی توسعه می‌یابد


شبکه اینترنت هرمزگان در سال آینده به صورت اساسی توسعه می‌یابد

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، سلطانی ضمن اعلام مطلب فوق تصریح کرد: در مناطق کمتر برخوردار و روستایی استان هرمزگان همچون مناطق روستایی بشاگرد و حاجی آباد امسال 800 کیلومتر فیبر نوری هدف گذاری شد که 70 درصد آن تاکنون انجام شده است. مدیرعامل شرکت مخابرات ایران افزود: در سال‌های آینده نیز با...

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، سلطانی ضمن اعلام مطلب فوق تصریح کرد: در مناطق کمتر برخوردار و روستایی استان هرمزگان همچون مناطق روستایی بشاگرد و حاجی آباد امسال ۸۰۰ کیلومتر فیبر نوری هدف گذاری شد که ۷۰ درصد آن تاکنون انجام شده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران افزود: در سال‌های آینده نیز با اعتبارات حاصل از حق سهم پرداختی پروانه اپراتور‌ها به دولت، طرح‌های توسعه زیرساخت‌های اینترنتی مناطق روستایی ادامه می‌یابد و در هرمزگان نیز این برنامه‌ها همگام با دیگر استان‌ها انجام می‌شود.

مهندس سلطانی یادآور شد: استان هرمزگان با توجه به شرایط آب و هوایی خاص و نیازمندی بیشتر در حوزه توسعه زیرساخت‌های ارتباطی، نیازمند توجه بیشتری است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اینترنت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها