اقدامات مخابرات با هدف جهش حداکثری در مسیر تحقق شبکه ملی اطلاعات است


اقدامات مخابرات با هدف جهش حداکثری در مسیر تحقق شبکه ملی اطلاعات است

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس مجید سلطانی در دومین سفر استانی خود به هرمزگان که مهندس یافتیان عضو هیئت مدیره، مهندس بیدخام، مشاور مدیرعامل و مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل و مهندس حیدری زاده مشاور مدیرعامل وی را همراهی می کردند، در نشست با مدیران ستادی مخابرات منطقه اظهار داشت:...

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس مجید سلطانی در دومین سفر استانی خود به هرمزگان که مهندس یافتیان عضو هیئت مدیره، مهندس بیدخام، مشاور مدیرعامل و مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل و مهندس حیدری زاده مشاور مدیرعامل وی را همراهی می کردند، در نشست با مدیران ستادی مخابرات منطقه اظهار داشت: نیازهای ارتباطی مردم و شرکت‌های ارائه دهنده خدمت به خدمات شرکت مخابرات رشد چشمگیری داشته که تلاش داریم در سال 1400 و در قالب برنامه مدون، هیچ درخواستی بر زمین نماند و تمام مطالبات این بخش پاسخ داده شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ادامه داد: از دیگر عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان، بهبود و توجه حداکثری به شاخص هایی مانند سطح سرویس ۲۰۲۰، توجه به نیازهای مشتریان و پاسخگویی مناسب با ارتقا درگاه های غیرحضوری است که در حال بازتعریف جدید از این شاخص ها و متناسب با نیازهای جدید مردم هستیم.

وی با تقدیر از عملکرد مطلوب مخابرات منطقه هرمزگان خاطرنشان کرد: حدود 23 تا 25هزار پورت پرسرعت در استان هرمزگان راه اندازی می شود، علاوه بر این بخش‌های اصلی زیرساختی نیز بازسازی می شود و یا ارتقاء پیدا می کند.

گفتنی است مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در این نشست با نمایندگان کانون بازنشستگان منطقه هرمزگان، پرسنل پیمانکاری، نیروهای رسمی، مدیران ستادی و مقامات استانی دیدارهای جداگانه ای داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اینترنت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


روزای بچگی