کتاب‌های جدیدی که در انتشارات افرود منتشر شد


کتاب‌های جدیدی که در انتشارات افرود منتشر شد

کتاب‌های «نورواحد در حافظ و مولانا» و «گزیده شعر هورامی کردستان»، «وقتی من معلم بودم» به تازگی در انتشارات افرود منتشر شدند.


کتاب‌های «نورواحد در حافظ و مولانا» و «گزیده شعر هورامی کردستان»، «وقتی من معلم بودم» به تازگی در انتشارات افرود منتشر شدند.

جواد نعمتی، شاعر و مدیرمسئول انتشارات افرود در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره کتاب‌های جدید این انتشاراتی گفت: کتاب «نور واحد در حافظ و مولانا» اثر مرحوم محمود گودرزی در ۲۲۰ صفحه و در انتشارات افرود منتشر شد. پسرانش پس از فوتش تصمیم گرفتند این اثر پدرشان را منتشر کنند. داستان‌های مشترک و نگاه‌های هم سو در حافظ و مولانا از مواردی است که در این کتاب به آن پرداخته شد. همچنین مسائل عرفانی و اشعاری که از نظرمفهومی در حافظ و مولانا دیده می‌شود در کتاب «نور واحد در حافظ و مولانا» آمده است.

بیشتربخوانید

توقف انتشار کتاب در انتشاراتی‌ها به دلیل شیوع کرونا

وی افزود: کتاب «گزیده شعر هورامی کردستان» اثر دیگری است که در انتشارات افرود منتشر شد. فرشید رستمی، گردآورنده کتاب گزیده اشعاری از چند شاعر گردآوری کرده است. دو اثر جدید مریم صابری نسب هم در این انتشاراتی منتشر شد. یکی از آن‌ها کتابی با عنوان «وقتی من معلم بودم» است. در این اثر خاطرات یک معلم روایت می‌شود.

مدیرمسئول انتشارات افرود ادامه داد: کتاب «درختان تبرخورده در باغ» کتاب دیگر مریم صابری نسب است که در انتشارات افرود منتشر شد. این کتاب مجموعه شعری است که در آن شعر‌هایی در قالب‌های مختلف از جمله غزل، چهارپاره و سه گانه دیده می‌شود. کماکان ناشران کتاب هایشان را مانند قبل منتشر می‌کنند، چون فعلا وضعیت برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران مشخص نیست. درحال حاضر ناشران با احتیاط و دست به عصا در بازار نشر فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کیک جشن الفبا کلاس اول