دستگیری تخریب کنندگان اموال مردم در پایتخت


دستگیری تخریب کنندگان اموال مردم در پایتخت

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت: چند نفر از اراذل و اوباش که جمعه شب اقدام به تخریب چند دستگاه خودرو در محله فلاح تهران کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

دستگیری تخریب کنندگان اموال مردم در پایتختسرهنگ موقوفه‌ای در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: جمعه شب گزارشی در خصوص تخریب چند دستگاه خودرو توسط اراذل و اوباش که تصاویر این تخریب بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشت به پلیس پیشگیری کلانتری ابوذر اعلام شد.
وی ادامه داد: با اعزام ماموران به محل تحقیقات آغاز و در کمتر از یک ساعت یکی از این اراذل و اوباش شناسایی و دستگیر شدند.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پیگیری‌های بعدی دو متهم دیگر نیز دستگیر شدند و در بررسی‌ها متوجه شدیم که این افراد سابقه دار هستند.
سرهنگ موقوفه‌ای ادامه داد: فروش مواد مخدر، شرارت، ایجاد رعب و وحشت و عربده کشی از سوابق این افراد بود و حالا بار دیگر در چنگال قانون گرفتار شدند.
رئیس پلیس پیشگیری با عذرخواهی از ساکنان محلات به ناامن کنندگان جامعه و اراذل و اوباش اخطار داد که به هیچ عنوان گذشتی در کار نخواهد بود و به شدت با این افراد برخورد خواهد شد، زیرا امنیت مردم خط قرمز پلیس است.
امروز همچنین این اراذل و اوباش را به محل جرم آوردند تا درس عبرتی برای سایر کسانی که به نوعی بخواهند ایجاد ناامنی و عربده کشی کنند باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر تیپ و چهره دومین بازیگر نقش «نجلا» / محیا دهقانی جنجال کرد!