اجرای کتابخانه گردی و درختکاری در کتابخانه عمومی لنده


اجرای کتابخانه گردی و درختکاری در کتابخانه عمومی  لنده

به مناسبت 17 اسفند سالروز تاسیس کتابخانه های عمومی کشور، طرح کتابخانه گردی در کتابخانه عمومی لنده با رعایت دستورالعمل های بهداشتی همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، امروز یکشنبه (۱۷ اسفند) به مناسبت سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور، طرح کتابخانه گردی در کتابخانه عمومی شهرستان لنده (کهگیلویه) برگزار می شود.
رئیس اداره کتابخانه های عمومی لنده با اعلام این خبر گفت: این طرح با حضور تنی چند از مسئولان شهرستانی و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در کتابخانه شهید باهنر شهر لنده برگزار می شود.
«سید زکریا تقوی نژاد» تصریح کرد: این طرح هر ساله در ۱۷ اسفند، روز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور با هدف آشنایی مردم و مسئولان از خدمات کتابخانه ای و فرهنگی با بازدید مردم، مسئولان، رسانه ها، نویسندگان، هنرمندان و فرهیختگان فرهنگی از کتابخانه های عمومی در کشور و به تبع آن در استان و شهرستان انجام می شود.


وی با اشاره با اجرای طرح درختکاری ( کاشت نهال) اظهار کرد: چون تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور همزمان با هفته منابع طبیعی است، بنابراین با ابتکار قابل تحسین نهاد کتابخانه های عمومی کشور، غرس و کاشت درخت در فضای باز کتابخانه های عمومی در دستور کار قرار گرفته است.

تقوی نژاد همچنین از برگزاری مسابقه پویش «کتابخانه من» ویژه کتابداران به جهت معرفی کتابخانه های عمومی و ارائه فعالیتهای فرهنگی محل خدمت خود خبرداد و افزود: این مسابقه از ۱۶ الی ۲۳ اسفند ماه برگزار می شود که در پایان به برندگان جوایز نفیسی اهدا می شود.


اهدای کارت عضویت رایگان، بخشودگی جرایم دیرکرد کتب و منابع امانتی کتابخانه ها نیز در روز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور و طرح کتابخانه گردی انجام می شود.
پایان پیام/630

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بی پیکر