آغاز نشست مدیران استانی، مسئولان ساماندهی و معاونان مالی حوزه های علمیه خواهران


آغاز نشست مدیران استانی، مسئولان ساماندهی و معاونان مالی حوزه های علمیه خواهران

نشست مدیران استانی، مسئولان ساماندهی و معاونان مالی حوزه های علمیه خواهران آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، نشست مدیران استانی، مسئولان ساماندهی و معاونان مالی حوزه های علمیه خواهران صبح 16 اسفندماه 1399 در سالن آیت الله شرعی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران آغاز به کار کرد و تا ظهر روز 17 اسفند ادامه خواهد داشت.

این نشست با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز شد و در ادامه حجت الاسلام واحدی، معاون امور حوزه ها ضمن خیرمقدم گویی خدمت مدیران و مسئولان برنامه های 2 روزه این نشست ا تشریح کرد.

در بخش بعدی نشست حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت پور، مدیر حوزه های علمیه خواهران به سخنرانی پرداخت و با تأکید بر این که همه باید در راستای عملیاتی سازی برنامه های طراحی شده در افق 1414 حرکت کنیم، اظهار داشت: این مسیر به ما کمک خواهد کرد تا بتوانیم در پایان افق برنامه ریزی شده به سازمان مرجع حل مسائل مربوط به زن و خانواده براساس اندیشه های دینی تبدیل شویم.

وی همچنین هم افزایی دقیق و قوی نیروها جهت تربیت نیروهای انقلابی، کارآمد، تصمیم ساز، تصمیم گیر و تأثیرگذار را ضروری دانست.

مدیر حوزه های علمیه خواهران تأکید کرد: همه مدیران در سازمان حوزه های علمیه خواهران باید نگاه راهبردی را دائما همراه خود داشته باشیم تا بتوانیم تحول آفرین بوده و از روزمرگی خارج شویم.

در ادامه این نشست مرکز برنامه ریزی و نظارت و معاونت پژوهش برنامه 5 ساله خود را ارائه خواهند داد و اداره کل روابط عمومی و بین الملل نیز گزارشی از برنامه پذیرش سال تحصیلی جدید ارائه می دهد.

در نوبت عصر این نشست نیز، معاونت منابع انسانی و پشتیبانی، معاونت فرهنگی و معاونت آموزش حوزه های علمیه خواهران در مورد برنامه 5 ساله خود ارائه گزارش خواهند داشت.

در روز دوم نشست که دوشنبه 17 اسفندماه برگزار می شود معاونت امور حوزه ها در مورد برنامه 5 ساله ارائه گزارش خواهد داشت و مرکز برنامه ریزی و نظارت نیز برشی از برنامه های 1400 را ارائه خواهد داد.

جلسه هم اندیشی مدیران استانی یکی دیگر از آیتم های این برنامه است و در بخش پایانی نشست نیز مدیر حوزه های علمیه خواهران سخنرانی خواهد داشت.

پایان پیام/47

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان