مدیران با سفر به شهرستان ها مسائل و مشکلات مردم را پیگیری کنند


مدیران با سفر به شهرستان ها مسائل و مشکلات مردم را پیگیری کنند

کلانتری ضمن تاکید بر حضور مدیران در شهرستان هاف گفت: مدیران با سفر به شهرستان ها مسائل و مشکلات مردم را پیگیری کنند و گزارش کتبی سفرشان را هفته آینده به استانداری ارائه دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «حسین کلانتری» امروز (۱۷ اسفند) در نشست هماهنگی دستگاه های خدمات رسان استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: همه مدیران دستگاه های اجرایی به خصوص خدمات رسان با سفر به شهرستان ها و بازدید از مناطق مختلف، مشکلات را بررسی و در امر خدمات رسانی تسریع به عمل آورند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر و تشکر از وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعیف گفت: این وزارتخانه در رابطه با کمک ها و حمایت ها در زلزله سی سخت خوش درخشیدند و دستگاه استانی آن همه به خوبی مدیریت و عمل کرد.

کلانتری ضمن تشکر از صدا و سیما و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، ادامه داد: صدا و سیمای استان در خصوص زلزله سی سخت به موقع و به خوبی اطلاع رسانی کردند.

وی با بیان اینکه، هلال احمر طبق برآوردهای آماری در ساماندهی کمک های غیرنقدی، نقدی اهدایی و جمع آوری شده خوب عمل کرد، گفت: برای رعایت عدالت در توزیع کمک ها همه افراد آسیب دیده شناسایی و وارد سامانه شدند و براساس آن توزیع کمک ها صورت می گیرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی با برنامه ریزی خوبی توانستند کمک ها و حمایت های خود را به موقع و به خوبی تامین و بین افراد تحت حمایت خود توزیع کنند.

کلانتری با اشاره به اینکه در مرحله نخست امداد رسانی و اسکان زلزله زدگان بود و اکنون زمان آوار برداری و بازسازی است، یاداور شد: در ساخت خانه ها، اندازه و متراژ زیربنا، طراحی و انتخاب نقشه با نظر و اختیار مالک است و کمک های دولت برای همه یکسان توزیع می شود.

وی یادآور شد: در ساخت و سازها اصول فنی و رعایت استانداردهای ساختمان با نظارت و دقت انجام می گیرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: اکنون که منطقه زلزله زده دنا بر مدار مشخص و برنامه ریزی شده ای قرار گرفته و کارها به خوبی به پیش می رود، مدیران دستگاه های اجرایی استان همه نقاط استان را با هم ببینند.

کلانتری گفت: مدیران به شهرستان ها سفر و بازدید داشته باشند و مسائل و مشکلات مردم را پیکیری کنند و گزارش کتبی سفرشان را هفته آینده به استانداری ارائه دهند.

وی تصریح کرد: طی هفته گذشته دو نفر از معاونین استاندار به شهرستان ها سفر کردند، بازدید از مناطق مختلف داشتند و این هفته هم این باررسی و بازدیدها ادامه دارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: روزهای پایانی سال را سپری می کنیم و در شرایطی که مردم طی یک سال اخیر به دلیل کرونا مشکلات زیادی را تحمل کردند، جشن و عروسی ها، دید و بازدیدها و سرکشی ها و همچنین برگزاری مراسمات عزا محدودیت ها داشتند، باید با مسئولیت پذیری، اراده و انرژی بیشتری خدمت رسانی کنیم و در قبال خواسته آنها با سعه صدر و صبوری عمل نماییم.

کلانتری تاکید کرد: در خدمت رسانی به مردم باید با دست های باز و چهره گشاده از همه ظرفیت ها، امکانات و اختیاراتی که داریم به خوبی مسائل را مدیریت کرده و عمل کنیم.

وی یادآور شد: در اتفاق زلزله سی سخت الگوی خوبی در همدلی، هماهنگی و همکاری برای امداد رسانی از سوی دستگاه های اجرایی استان شاهد بودیم و برای خدمات بهتر و بیشتر به همه نقاط استان این الگو را ادامه دهیم.

گفتنی است در این نشست، مدیران دستگاه های تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دانشگاه علوم پزشکی، صدا و سیما، کمیته امداد امام (ره)، بهزیستی، هلال احمر، دفتر امور بانوان استانداری، دفتر امور اجتماعی استانداری و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گزارشی از آخرین اقدامات و بازدیدهایشان در سی سخت و دیگر شهرستان های استان ارائه دادند.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403