برنامه قرارگاه مردمی گامی به سوی جامعه مهدوی در ماه رجب/ توزیع 80 هزار بسته گوشت تبرکی در 5 گام اول


برنامه قرارگاه مردمی گامی به سوی جامعه مهدوی در ماه رجب/ توزیع 80 هزار بسته گوشت تبرکی در 5 گام اول

صدوقی از آغاز گام ششم قرارگاه مردمی گامی به سوی جامعه مهدوی به مناسبت ماه رجب خبر داد و گفت: توفیق داشته‌ایم از نیمه شعبان تا کنون بالغ بر 80 هزار بسته گوشت تبرکی را با عنوان هدیه امام زمان(عج) به دست نیازمندان برسانیم.

«ابراهیم صدوقی» در گفتگو با خبرنگار گروه غدیر و مهدویت خبرگزاری شبستان از آغاز گام ششم فعالیت های «قرارگاه مردمی گامی به سوی جامعه مهدوی» خبر داد و اظهار کرد: این گام به منظور جذب مشارکت های خیرانه برای نذر قربانی به نیت سلامتی امام زمان(عج) در ماه رجب اجرا می شود و در ماه های شعبان و رمضان با گام های هفتم و هشتم ادامه می یابد.

مسئول «قرارگاه مردمی گامی به سوی جامعه مهدوی» ادامه داد: این قرارگاه بلافاصله بعد از فرمایش مقام معظم رهبری در ظهر نیمه شعبان، در شام نیمه شعبان و به دستور تولیت مسجد مقدس جمکران با حضور همه خادمان و بانیان خیر در میعاد منتظران ایجاد شد و تا کنون پنج گام از فعالیت های آن اجرا شده و توفیق داشته ایم از نیمه شعبان تا کنون بالغ بر 80 هزار بسته گوشت تبرکی را با عنوان هدیه امام زمان(عج) به دست نیازمندان برسانیم.

وی با بیان اینکه در کنار نذر قربانی برای سلامتی امام زمان(عج)، بانیان و خیران با هر میزان از وُسع و توان در فعالیت های مختلف مومنانه مشارکت داشته اند، گفت: در گام ششم قرارگاه که از ماه رجب آغاز شده تلاش داریم در صورت استقبال مردمی و مومنانه، سطح بهره مند کردن محرومان را از استان قم گسترش داده و دیگر شهرها را نیز تحت پوشش قرار بدهیم.

صدوقی با بیان اینکه علاقمندان و خیران می توانند با هر سطحی از توانایی در این نذر قربانی شرکت کنند، افزود: در کنار بسته های گوشت تبرکی، بسته های معیشتی هم به همت گروه های جهادی در طول پنج گام قبلی قرارگاه توزیع شد. همچنین به همت بنیاد مستضعفان و همکاری مسجد مقدس جمکران سه هزار بسته معیشتی به انضمام سه هزار بسته گوشت تبرکی با محوریت ائمه جمعه بخش ها و شهرهای استان قم و در محلات محروم با محوریت ائمه جماعات مساجد قم بین نیازمندان توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این، از نیمه شعبان تا کنون بالغ بر 600 هزار پرس غذای گرم در نیمه شعبان و ماه مبارک رمضان بین نیازمندان استان قم توزیع شد و همه مهمان سفره حضرت ولی(عج) شدند.

گفتنی است، علاقمندان برای شرکت در نذر قربانی ماه رجبِ «قرارگاه مردمی گامی به سوی جامعه مهدوی» می توانند از طریق واریز به شماره کارت 6104337585395690 و یا مراجعه به درگاه اینترنتی www.Jamkaran.ir بنام مسجدمقدس جمکران اقدام کنند.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / دلخوری رابعه اسکویی از مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواج‌شان