روزانه قریب 800 عدد ماسک تولید می شود 


روزانه قریب 800 عدد ماسک تولید می شود 

رابط کانون شهید عزیزپور گفت: ماسک های تولیدی  کارگاه قابل شستشو بوده و در صورت عدم نقص فنی چرخه های خیاطی، روزانه بین 650 تا 800 عدد ماسک در این کارگاه تولید می شود.

«لیلی بزم آور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به فعالیت های کانون در ایام کرونایی، گفت: با توجه به کمبود ماسک در ابتدای شیوع بیماری کرونا، اولویت اصلی فعالیت های کانون شهید عزیزپور به تولید ماسک اختصاص داده شد.


رابط کانون فرهنگی هنری شهید عزیزپور روستای دریاچه جیرفت افزود: به همین منظور با حضور فعال ۱۴ نفر از بانوان مسجدی کارگاه تولید ماسک در تاریخ ۲۲ اسفند سال گذشته راه اندازی شد.


وی با اشاره به فعال بودن کارگاه تولید ماسک، بیان کرد: ماسک های تولیدی این کارگاه قابل شستشو بوده و در صورت عدم نقص فنی چرخه های خیاطی، روزانه بین ۶۵۰ تا ۸۰۰ عدد ماسک در این کارگاه تولید می شود.


بزم آور ابراز کرد: در ابتدای فعالیت این کارگاه تولیدی، ماسک ها در بین اهالی روستا با اولویت افراد نیازمند توزیع شده اما بعد از مدتی با حمایت و مشارکت پایگاه مقاومت بسیج خواهران، بخشی از ماسک های تولیدی توسط بسیجیان در بین افراد بی بضاعت و نیازمند سطح شهرستان جیرفت توزیع شد.


رابط کانون فرهنگی هنری شهید عزیزپور روستای دریاچه جیرفت از مشارکت در طرح شهید سلیمانی خبر داد و اظهار کرد: در همین راستا ۶ نفر از بانوان مسجدی عضو کانون در قالب تیم های حفاظتی و نظارتی با بهورز روستا همکاری کردند.


وی اضافه کرد: یکی دیگر از برنامه های سلامت محور کانون در ایام کرونایی، ضدعفونی اماکن و معابر سطح روستا بود که با مشارکت جوانان مسجدی عضو کانون و پایگاه مقاومت بسیج برادران انجام شد.


بزم آور تاکید کرد: کادر درمان در خط مقدم مبارزه با کرونا بوده و به طور شبانه روزی در حال خدمت به بیماران کرونایی هستند و ما تصمیم گرفتیم با راه اندازی کارگاه تولید ماسک و مشارکت در طرح شهید سلیمانی برای حفظ سلامت مردم با کادر درمان همکاری کنیم.


رابط کانون فرهنگی هنری شهید عزیزپور روستای دریاچه جیرفت ادامه داد: علاوه بر این نیز در این ایام بسته به شرایط دوره های آموزش قرآن کریم به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: یکی دیگر از برنامه های کانون، ترویج سبک زندگی اسلامی و ترویج فرهنگ ازدواج آسان بوده که به لطف خداوند در این خصوص دوره های آموزش مجازی برگزار شده و زمینه ازدواج آسان قریب ۲۵ زوج جوان فراهم شده است.


بزم آور در خاتمه یادآور شد: بزرگداشت مناسبت های ملی و مذهبی یکی دیگر از برنامه های کانون است که به مناسبت های مختلف همچون میلاد حضرت زهرا (س) مسجد چراغانی و فضاسازی شده و جشن میلاد در فضای باز همراه با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شد.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انفجار حین مهار آتش در مغازه نقاشی خودرو در رشت