تیم کوراش سیستان و بلوچستان به رقابت‌های کشوری اعزام شد


تیم کوراش سیستان و بلوچستان به رقابت‌های کشوری اعزام شد

زاهدان- ایرنا- رییس هیات ووشو سیستان و بلوچستان از اعزام تیم 6 نفره کوراش استان به رقابت‌های انتخابی تیم ملی خبر داد.

عباس شیبک روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این دوره از رقابت‌ها ۲۰ اسفند در خراسان شمالی برگزار می‌شود اظهارداشت: کوراش کاران استان برای نخستین بار در این دوره از رقابت‌های کشوری که انتخابی تیم ملی برای اعزام به رقابت‌های آسیایی و جهانی است حضور یافت.

وی با اشاره به اسامی تیم سیستان و بلوچستان در این دوره از رقابت‌ها خاطرنشان کرد: ام‌البنین پاکرواح، صفیه دارپرنیا، منا نجفی، یگانه بولاغی، سعیده شهرکی و پریسا از شرکت‌کنندگان در این رقابت‌ها هستند.

رییس هیات ووشو سیستان و بلوچستان از برگزاری رقابت‌های کوراش بانوان استان در زاهدان خبر و تصریح کرد: این دوره از رقابت‌ها قبل از اعزام ورزشکاران این استان برگزار شد که در آن تیم‌های دانشگاه آزاد واحد زاهدان، زهک و انجمن کوراش به ترتیب عناوین نخست تا سوم را کسب کردند.

وی خاطرنشان کرد: ووشو به عنوان یکی از رشته‌های ورزشی پرطرفدار توانسته با فعالیت در بیشتر شهرستان‌های سیستان‌ و بلوچستان بیش از سه هزار ورزشکار را جذب کند که افزون‌بر یکهزار و ۱۵۰ نفر را بانوان تشکیل می‌دهند.
به گزارش ایرنا هم‌اینک افزون بر ۴۶ هزار ورزشکار سازمان‌یافته در قالب حدود ۵۰ هیات استانی و ۵۰۰ هیات شهرستانی در سیستان‌ و بلوچستان مشغول فعالیت هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری