آغاز به کار 167 مرکز مثبت زندگی بهزیستی در آذربایجان شرقی


آغاز به کار 167 مرکز مثبت زندگی بهزیستی در آذربایجان شرقی

167 مرکز مثبت زندگی بهزیستی در آذربایجان شرقی افتتاح شد.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی در حاشیه افتتاح این مراکز در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این‌که ۱۶۷ مرکز مثبت زندگی در استان با ۴۶۰ نفر پرسنل آغاز به کار کرد، اظهارکرد: ۷۵ هزار پرونده‌ی مددجویان بهزیستی به مراکز مثبت زندگی استان واگذار و به طور الکترونیکی ثبت شده‌اند.

فرگل صحاف با اشاره به اهداف راه ‌اندازی مراکز مثبت زندگی استان، تشریح کرد: تسهیل در ارائه‌ی خدمات به مددجویان مناطق شهری، روستایی و کم‌تر توسعه یافته و آسیب زا، خانواده محوری، مددکارمحوری، توسعه‌ی دولت الکترونیک و ارائه‌ی تمامی خدمات به صورت الکترونیک از اهم اهداف راه اندازی این‌ مراکز است.

وی با بیان این‌که با راه اندازی این مراکز، ۲۲ خدمت به صورت الکترونیک ارائه می‌شود، گفت: توسعه‌ی خدمات از مردم به مردم نیز از اهداف دیگر این مراکز است، طبق فرموده‌ی مقام معظم رهبری باید تمامی خدمات بهزیستی در سطح کشور گسترش داده و از مردم برای ارائه‌ی این خدمات بیشتر استفاده شود.

وی بیان کرد: با توجه به این‌که ۴۶۰ نفر پرسنل مددکار و روانشناس در این مراکز مشغول به کار هستند، تمامی خدمات در کم‌ترین زمان به مددجویان ارائه خواهد شد.

مدیرکل بهزیستی استان با اشاره به فعالیت ۶۲ مرکز مثبت زندگی در تبریز، گفت: برنامه‌های پیشگیری و آموزش‌ مهارت‌های زندگی و۲ غربالگری معلولیت‌های بینایی و شنوایی برای مددجویان در این مراکز انجام می‌شود.

براساس این گزارش، خبرنگاران استان در قالب تور رسانه ای افتتاح همزمان مراکز مثبت زندگی را پوشش دادند.

آغاز به کار 167 مرکز مثبت زندگی بهزیستی در آذربایجان شرقی

آغاز به کار 167 مرکز مثبت زندگی بهزیستی در آذربایجان شرقی

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل