محل جدید میز خدمت بنیاد شهرستان گرگان افتتاح شد


محل جدید میز خدمت بنیاد شهرستان گرگان افتتاح شد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: به منظور تسهیل و تسریع در ارائه خدمات مطلوب و ایجاد رضایت حداکثری جامعه هدف میز خدمت بنیاد شهرستان گرگان در مجموعه بنیاد استان تجهیز وراه اندازی شد.

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایثار واحد گلستان، محل جدید میز خدمت و امور ارتباطات و مراجعات بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گرگان با حضور اسرافیل وزیری مدیرکل بنیاد گلستان، محمدی پور مدیرکل بازرسی استانداری و جمعی از معاونین و روسای بنیاد استان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی افتتاح گردید.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در حاشیه این دیدار به خبرنگار ایثار گلستان گفت: به منظور تسهیل و تسریع در ارائه خدمات مطلوب و ایجاد رضایت حداکثری جامعه هدف میز خدمت بنیاد شهرستان گرگان در مجموعه بنیاد استان افتتاح شد.
وزیری با بیان اینکه طرح میز خدمت در راستای اهداف دولت الکترونیک و ارتقای شاخص های حقوق شهروندی در دستگاه های اجرایی در مواجهه با ارباب رجوع به ویژه خانواده های معظم شاهد و ایثارگر است گفت: با راه اندازی این طرح، جامعه ایثارگری بدون سرگردانی و اتلاف وقت در اکثر موارد در همان بدو ورود، پاسخ لازم را دریافت خواهند کرد.
اسرافیل وزیری در پایان از تمام مراجعین و جامعه ایثارگری استان درخواست کرد تا با استفاده از خدمات غیر حضوری و عدم مراجعه حضوری به بنیاد، ریسک ابتلا به بیماری کرونا را کاهش دهند و با استفاده از سامانه سامد و یا تلفن 1616 بنیاد مطالبات خود را پیگیری نمایند.
لازم به ذکر است میز خدمت بنیاد استان گلستان در تیر ماه سال 97 افتتاح شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس