تسریع در ایمن سازی جاده پرحادثه نوق


تسریع در ایمن سازی جاده پرحادثه نوق

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان از جاده نوق بازدید کردند و روند دوبانده سازی این جاده مورد بررسی قرار گرفت.

حجت الاسلام"حسین جلالی" امروز با اشاره به بازدید از جاده نوق از سمت جوادیه الهیه اظهار کرد: این بازدید به منظور اطلاع از وضعیت این مسیر صورت گرفت و نکات مهمی از جمله اینکه عرض کم پاسخگوی حجم خودروهای عبوری نیست و جاده بحرانی و خطرناکی است و نقاط حادثه خیز زیادی دارد، از سوی مدیرکل راه و شهرسازی مطرح شد و پیگیری آن در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه بودجه های اختصاصیِ سالانه به این جاده کافی نیست و اگر این روند پیش برود چندین سال طول می کشد تا دوبانده شدن جاده نوق تا جوادیه فلاح به اتمام برسد، افزود: پیشنهاد دادم برای جاده های کویری در تهران بودجه ای بگیریم و کمک خیران هم می تواند در به انجام رسیدن این جاده نقش ایفا کند.

جلالی بیان کرد: دهیاری ها در بین راه هرکدام دو، سه کیلومتر و بیشتر، از مسیر روستاها را دوبانده سازی کردند که خیلی کمک می کند و مجموعا حدود 10 کیلومتر در مسیر دوبانده شده است و در حال حاضر حدود چهار کیلومتر آماده سازی شده که قیرپاشی و آسفالت شود و هشت کیلومتر هم قبلا انجام شده که خیلی کم است در حالی که ما می خواستیم تا اسفندماه جاری به احمدآباد و کمال آباد برسیم که متأسفانه میسر نشده است.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با گلایه از روند کُند پروژه، تصریح کرد: مقداری که آسفالت می شود به دلیل فاصله با جاده اصلی زیر بار ترافیک نمی رود اما امیدواریم کار به احمدآباد رسید، بتوانیم این چند کیلومتر را در دسترس مردم قرار دهیم و امیدواریم در مجموع روند کار دوبانده سازی جاده نوق سرعت بگیرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا