موج سرما و بارش از شامگاه پنجشنبه در البرز


موج سرما و بارش از شامگاه پنجشنبه در البرز

کرج - ایرنا - مدیرکل هواشناسی استان البرز اعلام کرد که موج سرما و بارش از شامگاه پنجشنبه هفته جاری این استان را فرا می گیرد.

آرش بهاروند احمدی روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت : تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از جوی کم و بیش ناپایدار در منطقه البرز مرکزی که به موجب آن آسمان نیمه ابری تا ابری همراه با وزش باد طی ۲ روز آینده مورد انتظار می باشد.

وی بیان داشت : از شامگاه پنجشنبه موج سرما و بارش پراکنده در استان آغاز می شود اما روز جمعه با فعالیت سامانه بارشی سرد و قوی، بارش ها به صورت برف و باران در استان شدت می یابد.

بهاروند احمدی گفت: بر این اساس روز جمعه دمای هوای استان به ۲ درجه زیر صفر خواهد رسید و بارش برف و باران ، رعدو برق و وزش باد را تا روز شنبه هفته آینده در البرز شاهد خواهیم بود.

وی افزود: طی روز های جمعه و شنبه آینده یخبندان در استان البرز پیش بینی می شود و انتظار می رود بارش ها وضعیت آبی استان البرز را بهبود بخشند.

وی در عین حال به مردم و دستگاه های اجرایی هشدار داد تا اقدامات لازم برای پیشگیری از حوادث احتمالی به عمل آورند.

همچنین مدیرکل هواشناسی استان البرز به کشاورزان و باغداران استان توصیه کرد که روش های مناسب علمی برای پیشگیری از خسارات احتمالی را در پیش گیرند.

از ابتدای سال آبی جاری(اول مهر۹۹ ) تا هجدهم اسفند ماه جاری ۲۱۹.۳ میلی متر بارندگی در استان البرز ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۳.۳ میلی متر کاهش نشان می دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی