نماینده مجلس: برای اتمام طرح‌های نیمه تمام به بودجه جهشی نیاز است


نماینده مجلس: برای اتمام طرح‌های نیمه تمام به بودجه جهشی نیاز است

سنندج - ایرنا - نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: برای اتمام طرح های نمیه تمام کردستان نیاز به اختصاص بودجه جهشی داریم لذا هدف سفر رییس مجلس شورای اسلامی به کردستان هم در این راستا است.

به گزارش ایرنا، محمد باقر قالیباف روز سه شنبه در سفری ۲ روزه به استان کردستان، وارد سنندج شد و سپس به شهرستان بانه، سقز، بیجار و مریوان رفت تا از نزدیک از طرح های نمیه تمام این استان بازدید کند.

بهزاد رحیمی در حاشیه بازدید قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی به شهرستان سقز، در گفت و گو با خبرنگار ایران اظهار داشت: سفر رییس مجلس شورای اسلامی به پنج شهرستان کردستان به درخواست مجمع نمایندگان استان کردستان برای اختصاص بودجه جهشی برای اتمام طرح های نیمه تمام بوده است.

وی با بیان اینکه قالیباف برای تخصیص بودجه جهشی به پروژه های ناتمام کردستان از طرح های مختلف بازدید کرد، افزود: برای تخصیص اعتبارات جهشی جهت اتمام طرح های نیمه تمام استان، رییس مجلس همراه با هیاتی به صورت حضوری و پروازی از این طرحها بازدید کرد.

محمد باقر قالیباف،‌ با هدف نظارت میدانی بر حوزه‌های انتخابیه کردستان، از طریق بالگرد وارد سقز شد و مورد استقبال رسمی کامیل کریمیان، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان سقز و سایر مقامات شهرستانی قرار گرفت.

قالیباف در پست اینستاگرام خود به مناسبت حضور خود در کردستان، نوشته است: در اولین نظارت میدانی بعد از جلسات فشرده لایجه بودجه ۱۴۰۰ همراه با روسای کمیسیون های مجلس و نمایندگان به استان پر ظرفیت اما محروم کردستان آمدیم، در این سفر ضمن نظارت های میدانی که خواهیم داشت، امیدواریم به پروژه های تکمیل نشده نیز کمک کنیم.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا