شاخ بازی گردانندگان سایت‌های قمار ادامه دارد +تصاویر


شاخ بازی گردانندگان سایت‌های قمار ادامه دارد +تصاویر

شبکه نامحدود قمار برای کابران سایت‌های مختلف از درگاه‌های بانکی داخلی استفاده می‌کند و نظام بانکی نمی‌تواند زمینه محدودیتی برای فعالیت‌های مالی آنان فراهم کند.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق - با راهبرد دولتی کمرنگ شدن نظارت بر فضای مجازی در کشورمان از حدود ۵ سال قبل سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف شرط‌بندی فعالیت خود را از داخل کشور به تدریج در کشورهایی نظیر گرجستان، ترکیه، ارمنستان، اسپانیا و... گسترش دادند.

شاخ بازی گردانندگان سایت‌های قمار ادامه دارد +تصاویر

بسیاری از شاخ‌های اینستاگرامی و اینفلوئنسرهای فعال، خوانندگان موسیقی رپ و پاپ و حتی بازیگران سینما در بازه‌های زمانی مختلفی به این شبکه‌ گسترده متصل شدند. پلیس فتا و نیروی انتظامی در طول این مدت به صورت مستمر در حال شناسایی افراد متصل به این شبکه است.

نیروهای پشتیبانی آنان در داخل کشور به صورت مکرر شناسایی می‌شوند، اما شبکه‌های قمار با افزایش تلاش نیروی انتظامی، به دلیل توسعه زیر ساخت‌ها و گردش مالی، گسترش بیشتری پیدا می‌کنند و با افزایش شبکه‌ها ودرگاه‌های مالی، تبدیل به یک معضل امنیتی -اقتصادی بزرگ در کشورمان شدند.

شبکه‌های قمار دامنه خروج (قاچاق) ارز در کشورمان را گسترش می‌دهند و طرح شکایات‌های مردمی و مال باختگان در سایت‌های قمار در دستگاه‌ قضائی کشور رو به افزایش است. شاید ۵ سال قبل صورت مسئله کنترل و مبارزه با درگاه‌های قمار، یک سرفصل پلیسی – قضائی محسوب می‌شد، اما با گذشت زمان و در شرایط کنونی امنیت اقتصادی کشور در معرض تهدید بزرگی است.

بنیانگذاران شبکه قمار چه کسانی است؟

«سعدالله امیرشقاقی» و «فرشید امیرشقاقی» ملقب به مونتیگو، در حوزه فروش پنل سایت‌های شرط‌بندی یا اجاره آنان، از بنیانگذاران شبکه‌ اصلی قمار محسوب می‌شوند. امیرشقاقی پدر هم اکنون در اسپانیا به سر می‌برد و در کشور ترکیه (هسته اصلی فعالیت‌های درگاه‌های قمار) به دلیل پولشویی تحت تعقیب است.

شاخ بازی گردانندگان سایت‌های قمار ادامه دارد +تصاویرسعدالله امیرشقاقی

شقاقی‌ها که طایفه آنان ریشه در اشرار قدیمی دارد، پدر و عموهایش از کارتل‌های قدیمی فروش مواد مخدر هستنند و با خروج از ایران تجارت خود را به صورت ظاهری تغییر دادند و برای پولشویی و فرار مالیاتی از فروش مواد مخدر در خارج از کشور، اقدام به تاسیس سایت‌های شرط‌بندی با یک عنوان واحد (BET) کرده‌اند که به مرور با افزایش کاربران و سودهی فراوان، تجارت قدیمی خانوادگی خود را کنار گذاشتند.

شاخ بازی گردانندگان سایت‌های قمار ادامه دارد +تصاویر «فرشید امیرشقاقی» ملقب به مونتیگو

شاخ بازی گردانندگان سایت‌های قمار ادامه دارد +تصاویر

بیشتر بخوانید:

مافیای شرط‌بندی، تجارت فحشاء و بمب اجتماعی اینستاگرام در ایران/ چه کسانی به گسترش شبکه فساد شرط‌بندی کمک کرده‌اند؟ +تصاویر

بیش از ۹۷ درصد سایت‌های شرط‌بندی با یک ساختار مشابه (با پیشوند یا پسوند BET) طراحی شده‌اند. امیرشقاقی‌ها به صورت خانوادگی مشغول اجازه و فروش پنل‌های شرط‌بندی هستند. از دیگر اعضای خانواده امیرشقاقی‌ها می‌توان به فرزانه امیرشقاقی، خواهر سعید امیرشقاقی از کارتل‌های ورود کوکائین به ایران و صادر کننده هروئین و تریاک صاحب سایت بت بال یاد کرد.

پشتیبانی رسانه‌ای از فرانسه آغاز شد

مجید یوسفی فعالیت‌های رسانه‌ای ‌اش را از سال ۱۳۸۱ با مجله گل آقا آغاز کرد و در بدو فعالیت خود همزمان به سازمان صدا و سیما ورود پیدا کرد و فعالیت‌های رادیویی خود را با «منصور ضابطیان» و «علی ضیا» آغاز کرد.

شاخ بازی گردانندگان سایت‌های قمار ادامه دارد +تصاویر

شاخ بازی گردانندگان سایت‌های قمار ادامه دارد +تصاویر

در اسفند ۱۳۹۰ مجله فناوری نو را تاسیس کرد و در سال شهریور ۱۳۹۳ همزمان در صدا و سیما تهیه‌کنندگی برنامه یک فنجان سلامت را بر عهده گرفت و چندی بعد سردبیری مجله اتاق سبز به او سپرده شد.

شاخ بازی گردانندگان سایت‌های قمار ادامه دارد +تصاویر

او فعالیت‌های موسیقیایی خود را با حمایت مانی رهنما آغاز و همزمان تهیه کنندگی برنامه پزشکی میکروسکوپ را در دی ماه ۱۳۹۳ برعهده گرفت، پخش این برنامه از بیست سوم بهمن سال ۱۳۹۳ آغاز شد و اجرای آنرا فائزه نعمتی بر عهده داشت.

یوسفی با عنوان تهیه‌کننده برنامه‌های پزشکی شناخته شد و در سال ۱۳۹۴ همزمان «پزشکان ماندگار» را تولید کرد وچندی بعد ساخت برنامه کافه سلامت به وی سپرده شد. او در اردیبهشت ۱۳۹۳ به عنوان مدیر اجرایی و عضو شورایی سیاست‌گذاری روزنامه سپید فعالیت‌های رسانه‌ای خود را گسترش داد.

با تک ترانه قلب ساده به عنوان خواننده موسیقی بیشتر شناخته شد و در مهر ۱۳۹۵ در حالیکه در رسانه‌های مکتوب وطنی فعالیت می‌کرد و در استخدام سازمان صدا وسیما بود، ناگهان به عنوان تهیه کننده به مجموعه شبکه‌های GEM در ترکیه پیوست و خیلی زود با سعداله امیرشقاقی آشنا شد.

شاخ بازی گردانندگان سایت‌های قمار ادامه دارد +تصاویر

شاخ بازی گردانندگان سایت‌های قمار ادامه دارد +تصاویر

در شرایطی که تبلیغات شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان از تبلیغ خرید در کشورهای همسایه فراتر نمی‌رفت امروز تمامی شبکه‌های فارسی‌زبانی که از ماهواره «ترکمن عالم» پخش می‌شونددست کم هر ۱۲ ثانیه یکی از این سایت‌های شرط‌بندی را تبلیغ می‌کنند.

در مدت کوتاهی که یوسفی در شبکه GEM فعالیت می‌کرد در کشور ترکیه در ملاقات‌های مختلفی با امیرشقاقی‌ها، تبلیغات سایت‌های شرط‌بندی به یوسفی پیشنهاد شد.

طرح تبلیغ شبکه‌های قمار از سوی یوسفی به سعید کریمیان مدیر بنگاه رسانه‌ای GEM ارائه شد. کریمیان مکررا در پاسخ به یوسفی و امیرشقاقی گفت که مدار تبلیغاتی او صرفا جذب آگهی بازرگانی از ایران است و با این سایت‌های شرط‌بندی به هیچ عنوان همکاری نخواهد کرد.

همه اتفاقات در همان حد فاصل مهرماه ۱۳۹۵ تا ۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ (روز ترور سعید کریمیان) افتاد. تلاش‌های یوسفی به عنوان دلال امیرشقاقی‌ها ثمره‌ای نداشت و مدیر مجموعه شبکه‌های GEM به هیچ عنوان زیر بار پخش تبلیغ سایت‌های قمار نمی‌رفت و این جدی‌ترین چالش کریمیان با باند امیرشقایی‌ها بود و به بلافاصله کوتاهی کریمیان ترور شد.

میلاد حاتمی(حاتم‌آبادی) یکی از شاخ‌های اینستاگرامی باند شقاقی‌ها بر سر یک چالش کوچک و چند افشاگری اینستاگرامی، محسن افشانی را گروگان می‌گیرد و میلاد حاتمی در مقابل دوربین ادعای مالکیت بر استانبول را مطرح می‌کند. آیا باند امیرشقاقی‌ها که سابقه ترانزیت گسترده مواد مخدر را به اروپا در کارنامه‌اش دارد، نمی‌تواند در ترور کریمیان دخالت داشته باشد، کمابر اساس اطلاعات دریافتی، ترور کریمیان را چند قاچاقچی اهل اروپای شرقی بر عهده گرفتند.

شاخ بازی گردانندگان سایت‌های قمار ادامه دارد +تصاویر

یکی از طرح‌ها جاه‌طلبانه امیرشقاقی‌ها تاسیس مجموعه تلویزیونی نظیر GEM بود تا در چندین شبکه مرتبط و بهم پیوسته سایت‌های شرط‌بندی به صورت مکرر با زمان‌بندی دقیق تبلیغ شوند.

شاخ بازی گردانندگان سایت‌های قمار ادامه دارد +تصاویرفرار رو به جلوی مجید یوسفی از ترور کریمیان

پس از ترور کریمیان، یوسفی یکی از پرسنل سابق شبکه GEM از داخل کشور فرانسه‌ با افتتاح چند کانال و وب‌سایت و جذب کارمندان کریمیان اقدام به تاسیس و راه‌اندازی مجموعه‌ شبکه‌های پرشیانا کرد و برای تجیمع شبکه‌های فارسی زبانی که امروز کمتر آگهی بازرگانی پخش می‌کنند، قراردادی با ماهواره ترکمن‌عالم عقد شد و شبکه‌های فارسی زبان به تدریج از ماهواره یاهست با هزینه کمتری به ماهواره ترکمن‌عالم کوچ کردند.

فیلم تبلیغاتی راه اندازی ماهواره ترکمن‌عالم برای تجمیع شبکه‌های فارسی زبان با شرط تبلیغات سایت‌های قمار (دانلود)

یوسفی در همکاری تنگاتنگ با امیرشقاقی‌ها برای دوری از هر خطری فرانسه و اسپانیا را به مقر فعالیت‌های خود تبدیل کرد تا از خطر دستگیری و استرداد به ایران دوربماند. حمایت و پشتیبانی رسانه‌ای سایت‌های شرط‌بندی و قمار توسط مجموعه تلویزیونی پرشیانا با مدیریت مجید یوسفی توسط امیرشقاقی‌ها انجام می‌شود.

تبلیغات شبکه‌های قمار در تمامی شبکه‌های ماهواره ترکمن‌عالم، مجموعه پرشیانا و شبکه‌هایی که از این ماهواره پخش می‌شوند(دانلود)
در شرایطی که تبلیغات شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان از تبلیغ خرید در کشورهای همسایه فراتر نمی‌رفت امروز تمامی شبکه‌های فارسی‌زبانی که از ماهواره «ترکمن عالم» پخش می‌شونددست کم هر ۱۲ ثانیه یکی از این سایت‌های شرط‌بندی را تبلیغ می‌کنند.

لجستیک مالی طراحی شده سایت‌های شرط‌بندی و درگاه‌های انتقال مجازی

شاخ بازی گردانندگان سایت‌های قمار ادامه دارد +تصاویر

۱-شزپی

مسئله انتقال پول و درگاه‌های مالی آن برای گردانندگان شبکه‌های قمار شریانی حیاتی به شمار می‌آید. یکی از درگاه‌هایی که مهمی که توسط شبکه قمار تاسیس شده، درگاه شزپی است. شزپی یک درگاه پرداخت بی‌هویت و جعلی است که مجوزی از بانک مرکزی برای فعالیت های بانکی‌اش دریافت نکرده و برای دور زدن بانک‌ها و تراکنش‌های قمار استفاده می شود.

زمانی که کاربران سایت‌های شرط‌بندی برای شارژ حساب خود از شزپی استفاده می‌کنند، اطلاعات مالی خود را به صورت کامل وارد این درگاه می‌کنند و گردانندگان این درگاه به سادگی می‌توانند از اطلاعات بانکی کاربران سوء استفاده کنند.

برداشت های بسیار حساب شده از حساب‌های بانکی کاربران، استفاده از حساب بانکی آنان برای پولشویی و جابه‌جایی پول، استفاده از اطلاعات اینترنت بانک کاربران برای پرداخت جوایز از مهمترین مشکلاتی است که بسیاری از کاربران این درگاه‌ها با آن دست و پنجه نرم می‌کنند.

شاخ بازی گردانندگان سایت‌های قمار ادامه دارد +تصاویر

شاخ بازی گردانندگان سایت‌های قمار ادامه دارد +تصاویرسندی که توسط درگاه وب آموز منتشر شد و مسئله سرقت اطلاعات کاربران توسط درگاه‌های مجازی تاسیس شده قمار را اثبات می‌کند.

۲- پارسیگرام

پارسیگرام نوعی بانک مجازی است که برای کاربران درگاه‌های قمار این امکان را فراهم می‌کند تا بتوانند از طریق واحد پول ملی یعنی ریال به صورت بین المللی در اینترنت تبادل انجام دهند.
افراد دارای حساب درپارسیگرام و کارت پارسیگرام امکان انتقال پول را به صورت ریالی از تمامی سایت‌هایی شرط‌بندی مرتبط به این درگاه را خواهند داشت.

امکاناتی که پارسیگرام به کاربرانش ارائه می‌دهد، عبارتند از ارائه درگاه مجازی بانک پارسیگرام، ارائه خدمات کارت به کارت خودکار، ارائه کارت مجازی، کارت اعتباری پارسیگرام، امکان انتقال وجه بدون محدودیت سقف انتقال، ارائه ووچر الکترونیک برای پرداخت و یا کارت هدیه بدون نیاز به داشتن حساب کاربری، امکان نگهداری و پس انداز کردن وجه، امکان خرید اینترنتی بدون محدودیت.

گسترش شبکه امیرشقاقی‌ها با استفاده از چهره‌های مجازی مشهور

سال‌های متوالی فعالان فرهنگی در داخل کشور با موسیقی رپ و گسترش داخلی آن مخالفت داشتند. کارشناسان عوارض و نتایج فرامتنی موسیقی رپ زیرزمینی را نقد کردند، اما خوانندگان رپ در شرایط بدون نظارت هشت سال گذشته توانستند با توجه به هزینه ارزان تولید موسیقی در داخل کشور فعالیت خود را گسترش دهند و از طریق شهرت در این حوزه وارد فعالیت‌های فرامتنی از جمله قمار شوند.

امیر شقاقی‌ها در یکی نقشه‌های راهبردی بر میزان محبوبیت خوانندگان رپ و میزان مخاطبانشان در فضای مجازی علی الخصوص اینستاگرام برنامه‌ریزی کردند و از این طیف زیرزمینی به عنوان پیاده‌نظام‌های خود برای جذب مخاطبان و گسترش شبکه‌ خود بهره‌برداری کردند. در ادامه شناسایی شبکه امیرشقاقی‌ها برخی خوانندگان مرتبط با این شبکه و فعالیت‌های آنان را بررسی خواهیم کرد.

۱- سپهر خلسه

سپهر خلسه خواننده متولد ۱۷ مرداد ۱۳۶۷ در تهران، فارغ التحصیل فوق لیسانس میکروبیولوژی از کانادا، فعالیتش را از ترانه سرایی آغاز کرد و حالا یک خواننده رپ شناخته شده ساکن کاناداست. سپهر شهابلو ملقب به خلسه در منطقه گیشا بدنیا آمد و از سه سالگی در محله ستارخان اقامت داشته است. در سال سوم دبیرستان زمانی که ۱۶ ساله بود به دلیل اشتغال مادرش دریک شرکت کانادایی در مقام حسابدار به این کشور مهاجرت کرد.

شاخ بازی گردانندگان سایت‌های قمار ادامه دارد +تصاویر

خلسه در سال ۹۴ بعد از ۱۰ سال به تنهایی به ایران بازگشت. او فعالیتش را از ۱۷ سالگی آغاز و از ۲۲ سالگی در لندن با سروش هیچکس آشنا و زیر نظر او وارد حرفه خوانندگی شد. او کار رابا نوشتن متن و تکستِ رپ شروع کرد و بـه گفته خودش اصلا قصدِ خوانندگی نداشته اما با تشویق سروش هیچ کس بـه خوانندگی رپ روی آورد.

شاخ بازی گردانندگان سایت‌های قمار ادامه دارد +تصاویر

اعتیاد سپهر خلسه به دراگ

سپهر خلسه به ماریجوانا و دیگر مواد مخدر صنعتی اعتیاد شدیدی دارد و این موضوع را از هوادارانش پنهان نمی‌کند. سایت «پارکینگ بت» و بازی انفجار از بخش‌های پررونق یکی از چهاردرگاه قمار سپهر خلسه است.

شاخ بازی گردانندگان سایت‌های قمار ادامه دارد +تصاویر

۲- عرفان پایدار

عرفان یکی از خواننده‌های رپ ایرانی است که در امارات سکونت دارد. چندی پیش او از دنیای موسیقی خداحافظی کرد. عرفان حاج رسولی‌ها «متولد ۱۲ مرداد ۱۳۶۲ در اصفهان» رپر و تهیه کننده موسیقی ایرانی از نخستین رپرهای ایرانی است که از ابتدا با فرآوری موزیک در حوزه رپ فارسی فعالیت‌هایش را در این حوزه گسترش داد.

سایت شهربازی توسط پایدار راه اندازی شد. این سایت پس از مدتی که تاسیس شد توانست کاربران بسیاری زیادی را جذب خود کند و با ساختار فعالیتی کازینوی آنلاین و پیش بینی ورزشی طیف وسیعی از هواداران این خواننده جذب سایت شرط‌بندی پایدار شدند.

سایت شهربازی یکی از درگاه‌هایی است که به صورت مرتب فیلترمی‌شود اما اپلیکشین این سایت غیرقابل فیلتر است و کاربران بدون عدم نیاز به سایت به سادگی در فضای مجازی با نصب اپلیکشن شهربازی به آن دسترسی گسترده‌ای دارند.

شاخ بازی گردانندگان سایت‌های قمار ادامه دارد +تصاویر

۳- جی‌دال

«علی جی دال: یکی از خوانندگان موسیقی رپ در ایران اسـت کـه درسال ۱۳۷۰ در شهرتهران متولد شد حالا ساکن شهر دبی اسـت. وی همکاری فراوانی با گروه عرفان پایدار داشته و در ادامه این همکاری‌ها او سایت سایت «بت جیدال» را تاسیس کرد.

شاخ بازی گردانندگان سایت‌های قمار ادامه دارد +تصاویر

۴ - امیر تتلو

سایت شرط بندی امیر تتلو در تاریخ ۱۰ مرداد ماه سال ۱۳۹۹ راه‌اندازی شد. تتلو یکی از مهره‌هایی است که برای خروج او از ایران و بهره‌برداری باند امیرشقاقی‌ها نقشه پیچیده‌ای برای او طراحی شد.

امیرتتلو تا قبل از همکاری با امیرشقاقی‌ها، هیچگاه موفق نشد در خارج از کشور کنسرت برگزار کند. اغلب خواننده‌های رپ فارسی در کلاپ‌های کوچک ۵۰ الی صد نفره موفق به اجرای برنامه می‌شوند، اما تتلو با حمایت مالی امیرشقاقی‌ها و با فعالیت گسترده پویان مختاری و امین فردین کنسرت بزرگی را برگزار کرد که این کنسرت با هنجارشکنی گسترده تتلو در داخل کشور بازدید فراوانی داشت.

افرادی که شبکه قمار را به خوبی می‌شناسند، از این موضوع مطلع هستند که دنیا جهانبخت سال‌های متوالی نامزد (پارتنر) فرشید امیرشقاقی (مونتیگو) بوده است. سایت شرط بندی «هیز بت» در آبان ماه سال ۱۳۹۹ تاسیس شد، هدیه رسمی فرشید امیرشقاقی به دوست دختر سابقش سایت هیزبت (his bet) است اما مدیریت آنرا مهرداد جم شوهر فعلی دنیا جهانبخت برعهده دارد.

در واقع مهره‌هایی که امیرشقاقی‌ها بروی آنان سرمایه‌گذاری می‌کنند باید هواداران فراوانی در فضای مجازی داشته باشند و به واسطه هنجارشکنی مکرر، دنبال کنندگان به عدی برسد که انتقال سایت شرط‌بندی آورده فراوانی داشته باشد.

تتلو گام به گام مسیر طراحی شده توسط امیرشقاقی‌ها را پیمود و موفق شد سایت شرط‌بندی خود را با عنوان تتلوبت راه اندازی کند. تتلو قبل از راه‌اندازی این سایت حتی زمانی که در ایران بود به صورت غیرمستقیم به تبلیغ سایت‌های قمار می‌پرداخت و رابطه صمیمی او با پویان مختاری «مدیر سایت حضرات بت» و همچنین ساشا سبحانی مدیر سایت abt۹۰ کاملا علنی شده بود.

راه اندازی سایت شرط بندی توسط امیر تتلو تا جایی پیشرفت که حتی آریانا بوکسر و دوست تتلو هم به راه اندازی آن تشویق شد که نتیجه آن سایت تاسیس «آریانا بت» است.

مهرداد جم دنیا جهانبخت

محسن سعیدی‌کیا با نام هنری مهراد جم متولد ۱۴ مرداد سال ۱۳۷۶ در شهر آبادان اولین فعالیت هنری خود را به صورت جدی با ترانه سرایی و آهنگ سازی قطعه «جان جان» برای میثم ابراهیمی در بهمن سال ۹۷ آغاز کرد.

جم در ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ وقتی ۲۲ ساله بود اولین قطعه خود بنام «شمال» منتشر کرد و قطعه بعدی او به نام «غمت نباشه»، در تاریخ ۳۰ اردیبهشت ۲۱ روز بعد از انتشار نخستین تک آهنگش منتشر شد.

به این ترتیب او در فاصله زمانی کمتر از یک ماه و با داشتن فقط دو آهنگ توانست در شبکه‌های اجتماعی معروف شود. البته جم به واسطه حمایت برنامه فرمول یک علی ضیاء از همکاران سابق مجید یوسفی مدیر شبکه‌ پرشیانا مسیر شهرت را آسانتر طی کرد.

شاخ بازی گردانندگان سایت‌های قمار ادامه دارد +تصاویر



مهراد جم فعالیت بازیگری نیز داشت. در سال ۱۳۹۰ وقتی ۱۴ ساله بود در سریال چای شیرین به کارگردانی پیمان ماندگار بازی کرد ودر این مجموعه آواز خوانی او بسیار مورد توجه قرار گرفت.


شاخ بازی گردانندگان سایت‌های قمار ادامه دارد +تصاویر



جم اولین کنسرتش را در بهمن سال ۹۸ در جزیره کیش برگزار کرد که با حواشی بسیار زیادی روبرو شد. او به دلیل حرکات عجیب و داد زدن‌های بدون دلیل بسیار جلب توجه کرد و به سرعت مورد توجه مافیای شرط بندی در ترکیه قرار گرفت.

جم پس از انتشار خبر مهاجرت خود عکسی از خود و دنیا جهانبخت خواننده را منتشر کرد و خبر ازدواجشان را به صورت رسمی منتشر کرد. اما افرادی که شبکه قمار را به خوبی می‌شناسند، از این موضوع مطلع هستند که دنیا جهانبخت سال‌های متوالی نامزد (پارتنر) فرشید امیرشقاقی (مونتیگو) بوده است.

سایت شرط بندی «هیز بت» در آبان ماه سال ۱۳۹۹ تاسیس شد، هدیه رسمی فرشید امیرشقاقی به دوست دختر سابقش سایت هیزبت (his bet) است که مدیریت آنرا مهرداد جم شوهر فعلی دنیا جهانبخت برعهده دارد.

مهراد جم در اقدامی جنجالی به ترکیه سفر کرد و بعد از چند روز از سایت شرط‌بندی هیز بت رونمایی کرد. البته در این مسیر مشوق او دنیا جهانبخت است که ارتباط صمیمانه او با امیرشقاقی‌ها کاملا مشخص است.

۶ - پویان مختاری شاه‌مهره باند امیرشقاقی

پویان مختاری یکی از اینفلوئنسرهای اینستاگرامی خبرساز باند امیرشقاقی‌هاست. این خواننده هیپ‌هاپ که حوزه موسیقایی برای او نمی‌توانست خبرساز و تبلیغاتی باشد، از روابط خصوصی‌اش برای چهره شدن در فضای مجازی بهره‌برداری کرد. پویان مختاری خواننده متولد ۸ مهر ماه ۱۳۶۹ در شهرستان ایذه، فارغ‌التحصیل فوق دیپلم نقشه کشی صنعتی از دانشگاه اهواز اسـت. موسیقی را از یک بیت ۴۰ ثانیه‌ای «تا صحوای بو اوفتیم و ره / از اشکفت و الهک تا کولفرح» شروع کرد.

مختاری از ماجرای ازدواج اولش با نیلی افشار به عنوان دستاویزی برای شهرت بیشتر استفاده کرد و سناریوی این ازدواج را با جزئیات در فضای مجازی منتشر می‌کرد. لیلی افشار منشی یک مطب زیبایی به واسطه آشنایی با پویان مختاری به چهره شناخته‌ شده‌ای تبدیل شد.

پس از مهاجرت پویان به ترکیه، نیلی ۳ ماه بعد به ترکیه مهاجرت می‌کند و همچنان ارتباط و دوستی‌ خود را مثل یک سریال دنباله‌دار در فضای اینستاگرام منتشر کردند. مختاری در آبان ماه ۱۳۹۷ با نیلی افشار ازدواج کرد و پس از آن فیلمی از ازدواجش با او را در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

شاخ بازی گردانندگان سایت‌های قمار ادامه دارد +تصاویر

سرانجام پویان مختاری خواننده و اصلی‌ترین مهره باند امیر شقاقی ‌هاچندی بعد از سایت شرطبندی حضرات رونمایی کرد و همزمان برای افزایش فالوور از همسرش نیلی افشار جدا شد.

گفته شده این دو چهره اینستاگرامی قبلا یکبار دیگر نیز از هم جدا شدند و بعد از گذشت چند هفته دوباره با هم وارد رابطه شدند، اما این بار در اوایل آبان ماه دوباره با جنجال‌های فراوان و به اشتراک گذاری دعواهای زناشویی خود اعلام کرده اند که از هم جدا شده اند.

شاخ بازی گردانندگان سایت‌های قمار ادامه دارد +تصاویر

یک بار پویان مختاری در لایو اینستاگرامی خود گفت من از شخصیت خانم حسینی خوشم می‌آید و از ایشون خواستگاری کردم، ایشون هم قبول کردند. اما خبرهای مربوط به ازدواج این دوشخص تا جایی پیش رفت که در آخرین لایوهای اینستاگرامی پویان مختاری درباره آناشید حسینی اینطور گفت: خانم آناشید هم بیاد، اون رفته و هیچ مشکلی هم نداشته. آدم بده ما هستیم. ولی بدم نیست ایشون اتفاقات گذشته را بگوید و خودش را به راه علی چپ نگیرد.

یکی از مسائل مطرح شده در طلاق و جدایی پویان مختاری از همسرش نیلی افشار در رسانه‌های اجتماعی ریحانه پارسا است! گفته شده خانم نیلی افشار به موضوع رابطه ریحانه پارسا با پویان مختاری پی برده است و همین باعث جدایی آن‌ها شده است.

با پیدایش شبکه های اجتماعی تعداد سلبریتی ها و یا چهره‌های مشهور فضای مجازی بیشتر شده اند که سعی می کنند با انجام کارهای عجیب و غریب و یا هنرنمایی دنبال کننده هایی برای صفحات شخصی خود به دست آورند. اینستاگرام به رسانه‌ای برای ساخت سلبریتی معروف است چهره های زیادی وجود دارند که در چند سال اخیر به شهرت فراوانی دست یافته اند و امیرشقاقی‌ها از هر شاخ اینستاگرامی برای تاسیس یک سایت شرط‌بندی استفاده کرده‌اند.

ساشا سبحانی

ساشا سبحانی یا همان محمد رضا سبحانی متولد ۱۳۶۷، پسر احمد سبحانی سفیر سایق ونزوئلا در دوران ریاست جمهوری قبلی کشور که در سال های اخیر با انتشار تصاویر لاکچری گردی های خود از آسیا تا اروپا، در فهرست شاخ های اینستاگرام ایرانیان تبدیل شده بود.

این جوان در حال حاضر در اسپانیا زندگی می کند و از طریق مدیریت یک سایت شرط‌بندی بسیار معروف توانسته است به ثروت بسیار هنگفتی دست یابد و بتواند به یکی از ثروتمندترین افراد ایرانی خارج از کشور تبدیل شود.

شاخ بازی گردانندگان سایت‌های قمار ادامه دارد +تصاویر

او که مسلط به زبان اسپانیایی است مدتی را در ونزوئلا به زندگی مشغول بودو در حال حاضر چندین سال است که به کشور اسپانیا رفته و در آن جا اقامت دارد.

پدر ساشا سبحانی، احمد سبحانی در زمان ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد سفیر وقت هر دو دولت وی در ونزوئلا بود. او پس از تمام شدن ماموریتش در این کشور به ایران باز می گردد اما ساشا از این کار امتناع می کند و در این کشور می ماند.

او روابط بسیار خوبی با پسر هوگو چاوز رییس جمهور وقت این کشور دارد و از همین طریق نسبت به گرفتن ویزای اقامت در این کشور اقدام کرد و در آنجا ماندنی شد. پدر وی در زمانی مدیر کلی وزارت امور خارجه بخش آمریکای لاتین را بر عهده داشته صلیب اعظم نشان آزادی بخش را نیز در سال ۲۰۰۶ از دستان رییس جمهور ونزوئلا به خاطر کارهای خیرخواهانه و بازسازی روابط دو کشور ایران و ونزوئلا دریافت کرده است.

از ثروت دقیق ساشا سبحانی اطلاعی در دست نیست اما او هم مانند بقیه سلبریتی ها و افرادی که با جنجال و حاشیه برای خود نامی دست و پا کرده اند از طریق دوست خود یعنی مونتیگو توانسته اند سایت شرط بندی را راه اندازی کند و از این طریق پول در بیاورد به ثروتی برسد که پدرش در خواب هم ندیده باشد.

شاخ بازی گردانندگان سایت‌های قمار ادامه دارد +تصاویر

ابا همه ی این اوصاف او زندگی بسیار مجللی در کشور اسپانیا دارد و هر شب با گرفتن پارتی و مهمانی در خانه ی خود و داشتن روابط نامشروع می‌گذراند. ثروت وی نیز به دلیل داشتن سایت شرط‌بندی بسیار زیاد است و البته ناگفته نماند که او بخش‌هایی از این ثروت را در کشور های مختلف سرمایه گذاری کرده است.

شاخ بازی گردانندگان سایت‌های قمار ادامه دارد +تصاویر


«ساشاسبحانی» تقریبا هر شب به وقت ایران لایو های بسیار بی شرمانه‌ای را منتشر می‌کندو مثل میلاد حاتمی در این گفت وگوهای زنده اینستاگرامی از دختران ایرانی می‌خواهد که با فرستادن عکس‌های برهنه و نیم برهنه خود از جوایزی که او تعیین می‌کند بهره‌مند شوند.

ساشا و تتلو

ساشا و امیر تتلو رابطه بسیار خوب و صمیمانه‌ای با یکدیگر دارند و آشنایی تتلو با این شبکه امیرشقاقی‌ها از لایو اینستاگرام مختاری با تتلو آغاز شد و به تدریج این سه نفر با یکدیگر دوستی بسیار صمیمانه ای را شکل داده‌اند.

شاخ بازی گردانندگان سایت‌های قمار ادامه دارد +تصاویر

میلاد حاتمی

میلاد حاتمی زبل خان مشهور دنیای مجازی از ثروتمندترین ایرانی‌های‌ مقیم ترکیه اسـت و بـه همراه همسرش سحر حاتمی یک زندگی بسیار لاکچری را برای خود ساخته است. او ولف بت و زبل بت را سال‌هاست مدیریت می‌کند و آنچنان ثروت افسانه‌ای برای خود ساخت که پس از گروگان گرفتن محسن افشانی عنوان صاحب استانبول را به خود نسبت داد. میلاد حاتمی دهه ۷۰ در تهران متولد شد، یک چهره مشهور و بـه اصطلاح شاخ در شبکه اجتماعی اینستاگرام که پس از اخذ مدرک دیپلم به کشور ترکیه رفت و با لایوهای که اغلب محتوای جنسی داشتند به شهرت رسید.

شاخ بازی گردانندگان سایت‌های قمار ادامه دارد +تصاویر

وی در طول مدتی که در ایران بود هیچ کس او را نمی‌شناخت اما حالا هم اکنون به عنوان یکی از شاخ های‌ اینستاگرام شناخته می‌شود. حاتمی بـه واسطه یکی از دوستانش از ایران بـه ترکیه مهاجرت کرد و پس از مهاجرت وی بـه ترکیه به عنوان شاخ اینستاگرام شناخته شد و به عنوان پیاده نظام امیرشقاقی‌ها استخدام شد.

شاخ بازی گردانندگان سایت‌های قمار ادامه دارد +تصاویر

او همواره تصاویری از اتومبیل میلیاردی و ساعت های‌ گران قیمتش در فضای مجازی بـه اشتراک می‌گذارد. سایت شرط بندی میلاد حاتمی توانست در مدت زمان کوتاهی کاربران بسیار زیادی را بـه سوی خود جذب کند و علت این موضوع می‌توانید طرفداران او در فضای اینستاگرام باشد.

حاتمی با لایوهای اینستاگرامی با فالوور های‌ دختر خود در ارتباط بوده و با درنظر گرفتن چالش ها و پرس و جوهایش بـه فالوورهای‌ خود نزدیک‌تر می شود و با آن ها ارتباط صمیمانه تری برقرار می کند و حتی در بسیاری موارد از طریق همین فضای اینستاگرام آنرا به هتل پر چالش دیوان رزیدنس دعوت کرده و مورد سوء استفاده قرار می‌دهد.

دخترانی که از سوی حاتمی مورد سوء استفاده قرار می‌گیرند از طبقه کم بضاعت جامعه هستند و جالب ترین نکته در مورد حاتمی این است که او با تهیه فیلم و عکس از سوء استفاده‌های بی‌شمار خود، افرادی را به ترکیه می‌کشاند وادار می‌کند فیش‌های واریزی و ویدئوهای تشکر خود را برای حاتمی ارسال کنند و با این روش هواداران بیشتری در فضای اینستاگرام پیدا کرده است.

از چالش‌های منشوری میلاد حاتمی در فضای اینستاگرام می‌توان به تشویق رقص برهنگی هواداران صفحه او کرد. اقدامی که سال قبل در فضای مجازی بسیار چالش برانگیز بود اما ناظرین بر فضای مجازی همواره این فضای ملتهب و چالش‌برانگیز را نادیده گرفتند و حالا انگشت بر حوزه اداره کردن سایت‌های شرط‌بندی او گذاشته اند.

شاخ بازی گردانندگان سایت‌های قمار ادامه دارد +تصاویرداوود غفاری(هزینه)

داوود غفاری(هزینه)

داوود غفاری متولد دهه ۶۰ در تهران، چهره اینستاگرامی است یکی از چهره های جنجالی است که چند سالی در ترکیه زندگی می کرد، او بیشتر با ویدیوهای از روابط نامتعارف و سبک زندگی لاکچری خود به شهرت رسید. در مقطعی ویدیوهایی از دعوا و اسلحه کشی داوود هزینه علیه وحید خزایی منتشر شد، خبری که بعدها با هک شدن تلگرام داوود هزینه مشخص شد یک سناریوی نوشته شده از قبل بود. او با همراهی وحید خزایی و بهادر وحشی برای کسب فالوور و برخی اهداف دیگر! سناریو دعوای ساختگی را ایجادکردند و برای آن مبالغ کلانی از اسپانسر همیشگی‌اش مونتیگو(امیرشقاقی) دریافت کرد. او بعد از حاشیه های بوجود آمده از خبرهای قمار بازی و با حساسیت کشور ترکیه، از خاک این کشور دیپورت شد، ودر حال حاضر در شهر تفلیس گرجستان زندگی می کند.

شاخ بازی گردانندگان سایت‌های قمار ادامه دارد +تصاویرداوود غفاری(هزینه)

سایت داوود هزینه فعالیت رسمی خودرا از سال ۹۵ آغاز کرده و در شاخه‌های مختلفی به صورت قدرتمند فعالیت می کند. مدیریت مستقیم این سایت از سوی سعداله امیرشقاقی به داوود غفاری یا همان داوود هزینه واگذار شد. سایت شرط بندی «لایو بت» از اپلیکیشن آیفون و اندروید برای کاربران خود استفاده می‌کند تا کاربران بتوانند به راحتی بدون vpn و آدرس سایت را پیدا کنند و در آن شرط ببندند.

شاخ بازی گردانندگان سایت‌های قمار ادامه دارد +تصاویربهادر وحشی(اونلو)

بهادر وحشی(اونلو)

پدر بهادر وحشی اهل ترکیه و مادرش نیز تهرانی است و به زبان ترکی تسلط کامل دارد. به دلیل شرایط شغلی پدرش سال‌ها در ترکیه زندگی کرده و با فرهنگ و آداب و رسوم ترکیه آشنایی کامل دارد.

او همچنین علاوه بر بازی در فیلم و سریال های ایرانی در فیلم های ترکیه ای هم بازی کرده است. بهادر اونلو معروف به بهادر وحشی در صفحه اینستاگرام اش موفق شده بیش از ۵۰۰ هزار دنبال کننده را به دست آورد. او در سال ۱۳۵۱ در شهر تهران متولد شده است و رشته تحصیلی اش هنرهای زیباست.

در کودکی و سن نوجوانی علاقه بسیاری به ورزش های رزمی و قدرت بدنی داشت و به همین علتبه سراغ این ورزش رفت و به صورت حرفه‌ای ورزش‌های رزمی را فرا گرفت. او دوره‌های بادیگاردی و دفاع شخصی را هم سپری کرده و موفق به اخذ مدرک بین المللی شده است. در فراخوان بازیگری که توسط مهدی فخیم زاده منتشر شد مورد تایید قرار گرفت و اولین نقش آفرینی خود را در سریال حس سوم به کارگردانی مهدی فخیم رقم زد.

شاخ بازی گردانندگان سایت‌های قمار ادامه دارد +تصاویر

این مجموعه مورد توجه مردم قرار گرفت و بهادر در آن نقش بادیگارد باند قاچاق را برعهده داشت. با پیدایش شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام مسیر زندگی رو از هنر تغییر یافت و به سراغ شبکه های اجتماعی و فضای مجازی رفت و اقدام به رفتارهای عجیب و غریب کرد و موفق شد به شهرت بسیار زیادی در فضای مجازی برسد. تا قبل از اینکه در اینستاگرام فعالیت کند چهره شناخته شده ای در بین مردم نبود. با اشتراک گذاشتن کلیپ های مختلف از کارهای عجیب و غریب خود موفق شد در بین مردم به شهرت برسد. او در کشور ترکیه در بیشتر فیلم‌ها و سریال‌ها نقش بادیگارد و یا شخصیت منفی را بازی می کند و به خودش لقب وحشی را داده است و این لقب اینستاگرامی اوست.

یکی از رفتارهای عجیب و غریب بودن او دراینستاگرام تولید کلیپ‌های حین خوردن حشرات است.

شاخ بازی گردانندگان سایت‌های قمار ادامه دارد +تصاویر

رضا پرستش

رضا عبادت جوان ایرانی متولد ۳۰ ابان ۱۳۷۱ در تهران شباهت عجیبی بـه یونل مسی دارد و این شباهت او را تبدیل به شاخ اینستاگرامی کرد. رضا پرستش هم مانند دیگر سلبریتی های‌ تازه و جوان بـه شهرت رسیده کار خودش را از شبکه اینستاگرام آغاز کرد و با نشر عکس های خود یک میلیون دویست هزارنفر دنبال کننده برای خودش دست و پا کرد. پسری کـه در نانوایی کار می‌ کرد، بـه علت شباهت بالایش بـه بدل مسی مشهور شد. او موها و ریش خود را همرنگ مسی می‌کند و با پیراهن تیم ملی فوتبال آرژانتین در خیابان های‌ تهران راه میرفت و مردم با او سلفی می‌گرفتند.

شهرت پرستش نه فقط در ایران بلکه بـه روزنامه ها و سایت های‌ خارجی نیز رسید: روزنامه بولا ویپ نوشت : دوقلو گم شده مسی در ایران حضور دارد، پرستش شباهت زیادی بـه ستاره بارسلونا و جهان دارد بـه همین خاطر او شهرت زیادی پیدا کرده است سایت لااوپینیون از رضا عبادت بـه عنوان بدل مسی یاد کرد. روزنامه اینترلاینس نوشت : باورنکردنی اسـت، بدل مسی در ایران زندگی می‌ کند، شبکه اجتماعی فیفا نیز با انتشار عکسی از وی درباره شباهتش با مسی نوشت.

همچنین او با رفتن بـه بارسلون و دیدن بازی بارسلونا و مالاگا در ورزشگاه نیوکمپ بسیار خبر ساز شد. در طول مسابقه چندین بار تصویر وی را دوربین های ورزشگاه نشان دادند و همچنین بارها هواداران بارسا با او عکس سلفی گرفتند ودر نهایت با واکنش مسی بـه حضور او و بی‌توجهی بـه بدل مسی سوژه خیلی از خبرگزاری ها شد.

رضا عبادت پس از مشهور شدنش تلاش های‌ زیادی کرد تا با مسی ملاقات داشته باشد وی برای نخستین بار وقتی با ظاهر مسی در کشور سوئد حضور یافت تعداد زیادی از مردم را تحت شگفتی قرار داد و همین سر و صدای زیادی را بـه راه انداخت و روزنامه ها و خبر گذاری های‌ بین المللی نیز در تیتر خود با نام قل دیگر مسی در ایران نام بردند کـه این امر وی را بیش از پیش بـه شهرت رساند. پرستش پس از آن با بزرگان فوتبال هم چون دروازبان برجسته سال های‌ زیاد تیم رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا ایکر کاسیاس و بازیکن اسطوره سال های فراوان بارسلونا ژاوی همنشینی کرد و چند ملاقات را در همین موضوع ترتیب داد.

پرستش برای مشهور شدنش بسیار تلاش کرده و او دراین زمینه دوستان فراوانی داشته اما نباید از رابطه اش با سلبریتی ها بـه سادگی گذر کرد بـه طور مثال می‌توان از فرزاد فرزین و محمد رضا گلزار نام برد البته دراین بین با افراد پر حاسشه ای مثل عرفان علیرضایی، پویان مختاری مدیر سایت حضرات بت و همچنین ساشا سبحانی مدیریت سایت شرط بندی abt۹۰ یاد کرد. در واقع بازدید بالای مسی ایرانی همه توجه‌ها را بـه خود جلب کرده بود.

شاخ بازی گردانندگان سایت‌های قمار ادامه دارد +تصاویر

ندا یاسی

ندا یاسی یکی از شاخ‌های‌ این روزهای مجازی اسـت کـه بارها توسط ایرانیان را به تمسخر گرفته اسـت اما با این حال دنبال‌کنندگان فراوانی دارد. یاسی در کانادا بـه جرم پولشویی سایت شرط بندی «برترین بی» تحت تعقیب قرار گرفته است.

«مریم ابراهیم قندیل» ملقب بـه ندا یاسی شاخ پر حاشیه اینستاگرام علی‌رغم صحبت های‌ زشت و رکیکی کـه در مورد ایران و ایرانی‌ها در فضای مجازی مطرح می‌کند، فالورهای فراوانی دارد.

یاسی در برخی اظهاراتش بـه داشتن گذرنامه ایرانی اشاره کرده است. با این حال با بـه کار بردن کلمات رکیک و زشت، توهین‌های‌ بی‌شماری بـه سبک‌زندگی؛ فرهنگ و بینش مردم ایران می‌کند.

یاسی دختری متولد سال ۱۳۶۸ در اربیل عراق اسـت کـه پدری عراقی «از کردهای عراق» و مادری افغانی داشته اسـت. یاسی در خاطرات اینستاگرامی خود اشاره می‌کند که پدرش ۱۱ سال پیش همسر افغانی خود یعنی مادرش شخصی بـه نام “فاطمه حسینی” را بـه دلیل داشتن رابطه نامشروع با یک ایرانی تبار بـه قتل رسانده و فراری شده اسـت.

همین باعث نفرت او از ایران و ایرانی شده اسـت ودر پی انتقام و انتشار مطالب توهین آمیز در مورد ایرانی‌ها برآمده اسـت. ندا یاسی در حال حاضر پناهنده کانادا شده ودر تورنتو کانادا زندگی می‌کند.
ندا یاسی در یکی از کلیپ هایش موضوع ازدواجش را تکذیب کرده و رسما اعلام کرد که به شیوه روسپیگری خود می‌بالد.

ندا یاسی بـه جرم پولشویی در کانادا یکبار دستگیر شداما با حمایت فرشید و سعدالله امیرشقاقی از بازداشت موقت رهایی یافت او در لایو اینستاگرامی گفت « «درود بچه ها ببخشید چند وقت نبودم. این چند وقت افتاده بودم زندان بـه جرم پولشویی. نامردا، پاپوش برام درست کردن. بعد یکی پولشورتر از خودم اومد آزادم کرد. خدا بهش برکت بده.»

شاخ بازی گردانندگان سایت‌های قمار ادامه دارد +تصاویر

آذین هخامنش

آذین هخامنش دختر ایرانی الاصلی که متولد ۱۲ آذر در شهر اصفهان در حال حاضر در شهر تفلیس کشور گرجستان سکونت دارد. او در فضای اینستاگرام و یوتیوب با انتشار عکس و ویدئو هایی از خود بـه شهرت رسید.

او قبلا در ایران بازاریاب شرکت پنبه ریز بود که پس از آن بـه ترکیه و سپس تفلیس رفت. وی با توجه بـه دنبال کننده های‌ فراوانی که در اینستاگرام دارد، بـه تبلیغ یک سایت شرط‌بندی بـه نام توتو بت می‌پردازد و خبرها حاکی از ان دارد که آذین هخامنش مدیریت این سایت را نیز بر عهده دارد.

سایت شرط بندی توتو بت TOTOBET نیز مانند چیتابت یک سایت شرط بندی ایرانی است که فعالیت حرفه ای خودرا از سال ۱۳۹۸ آغاز نموده اسـت. آذین هخامنش که در اینستاگرام دارای بیش از ۱میلیون ۱۰۰ فالوور دارد، تبلیغ سایت شرط بندی توتو بت را انجام می دهد.

خطر امنیت ملی برای اقتصاد کشور

چهره‌هایی که اقدام به تاسیس و نگاهداری سایت شرط‌بندی می‌کنندیک مخرج مشترک قابل بررسی دارند. فعالیت‌عمده خوانندگان و گردانندگان شبکه قمار، متمرکز در اینستاگرام است و هیچ سازوکاری برای بررسی و توقف فعالیت‌های شاخ‌هایی که سایت‌های قمار را تبلیغ می‌کنند وجود ندارد و فضای رها شده اینستاگرام به صورت نامحدود شاخ و اینفلوئنسر تولید خواهد کرد.

شبکه نامحدود قمار برای کابران سایت‌های مختلف از درگاه‌های بانکی داخلی استفاده می‌کند و نظام بانکی نمی‌تواند زمینه محدودیتی برای فعالیت‌های مالی آنان فراهم کند با این حساب حتی با انهدام شبکه امیرشقاقی‌ها، مسیر هموار شده امیرشقاقی‌ها توسط گروه‌های مدیریت خواهد شد. ضمن اینکه آگاهی ‌رسانه‌ای در رسانه‌ مرجع وجود نخواهد داشت و با چند دستگیری موردی و با توجه به نزدیک شدن انتخابات ریاست جمهوری، فعالیت جریانی که زیرساخت اقتصادی کشور را با بیت‌کوین، ارز مجازی و قمار به نابودی کشانده است، بزودی فراموش خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته