مرگ یکصد هزار نفر در ایتالیا بر اثر کرونا


مرگ یکصد هزار نفر در ایتالیا بر اثر کرونا

آمار کل جانباختگان کرونا در ایتالیا با رکوردی جدید، از مرز یکصد هزار نفر عبور کرد. 

به گزارش معصومی نژاد خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از رم ؛ آمار کل جانباختگان کرونا در ایتالیا با رکوردی جدید، از مرز یکصد هزار نفر عبور کرد.
در حالی که گسترش پرشتاب ویروس انگلیسی در ایتالیا، وضعیت بسیاری از شهر‌ها را بحرانی و قرمز کرده است، بر شمار قربانیان نیز افزوده است. ماریو دراگی، نخست وزیر ایتالیا در مورد بحرانی‌تر شدن وضعیت به مردم هشدار داد.
دراگی گفت: یک سال پیش در چنین روزی، ایتالیا در قرنطینه سراسری قرار گرفت و به یک منطقه بزرگ قرمز تبدیل شد. هیچگاه فکر نمی‌کردیم که یک سال بعد هم باز در حال مواجهه با وضعیت مشابهی باشیم. ما اکنون با موج جدیدی از وخامت بحران بهداشتی روبرو هستیم و همه شهروندان باید به دقت شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند.
استان لومباردیا در شمال ایتالیا که میلان مرکز ان است، با ثبت نزدیک به ۳۰ هزار قربانی، بیشترین امار جان باختگان را نسبت به دیگر مناطق این کشور به خود اختصاص داده است.
به گفته مقامات بهداشتی ایتالیا در ۲۴ ساعت گذشته تعداد موارد بستری متبلایان به کرونا در بیماستان‌ها حدود ۵۰ درصد افزایش پیدا کرده است. در حال حاضر مجموع مبتلایان به کرونا در ایتالیا به بیش از ۳ میلیون نفر رسیده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر ایرانی زیباترین پسر جهان شد ! / این پسربچه بعد 14 سال جذابترین شد + عکس های مدلی...