افزایش شمار بیماران بستری مبتلا به کرونا در جنوب غرب خوزستان


افزایش شمار بیماران بستری مبتلا به کرونا در جنوب غرب خوزستان

سلمان زاده از افزایش شمار بستری بیماران مبتلا به کرونا در جنوب غرب خوزستان خبر داد و گفت: اکنون 255 بیمار مبتلای قطعی به کرونا در بیمارستان های محدوده فعالیت دانشکده علوم پزشکی آبادان بستری هستند.

«شکرالله سلمان زاده» عصر امروز (سه شنبه ۱۹ اسفند) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، با بیان اینکه شمار بیماران مبتلا به کرونا در جنوب غرب خوزستان به ویژه شهرستان آبادان روند صعودی پیدا کرده است اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته از تعداد ۵۰۰ نمونه گرفته شده ۱۸۳ مورد جدید؛ ۷۴ نفر مربوط به آبادان، ۶۱ نفر از خرمشهر و در شادگان ۴۸ مورد مثبت قطعی ابتلا به کووید ۱۹ گزارش شده است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از ویزیت ۱۶۲ بیمار مثبت کرونایی به صورت سرپایی در جنوب غرب خوزستان خبر داد و افزود: از این تعداد سهم آبادان ۵۶ نفر، خرمشهر ۵۹ نفر و شادگان ۴۷ نفر بوده است و طی روز گذشته نیز ۴۶ نفر در بیمارستان ها بستری و ۳۸ نفر نیز با بهبودی ترخیص شده اند.

وی از فوت یک شهروند اهل شهرستان شادگان بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ خبر داد و ابراز کرد: در حال حاضر کل موارد مثبت بستری در بیمارستان ۲۵۵ نفر است.

«هوشان شریعتی» نیز با بیان اینکه بخش آی سی یو ۵ بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان به منظور ارائه خدمات بیشتر به بیماران کرونایی راه‌اندازی شده است عنوان کرد: ظرفیت این بخش برای بستری بیماران ۱۲ تخت است و دستگاه اکسیژن‌ ساز ۶۰۰ لیتری نیز به منظور خدمات کامل‌تر به بیماران مبتلا به کووید ۱۹ میز در بیمارستان آیت‌اله طالقانی به عنوان بیمارستان معین کرونا در جنوب غرب خوزستان، نصب و راه‌اندازی شد.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان تصریح کرد: با اضافه شدن این ۱۲ تخت جدید، در حال حاضر ۵۲ تخت آی‌ سی‌ یو در بیمارستان آیت‌الله طالقانی به بیماران کرونایی خدمات‌رسانی می‌کنند.

پایان پیام/660

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته