نامگذاری معابر به نام شهدای زن در آذربایجان غربی تداوم یابد


نامگذاری معابر به نام شهدای زن در آذربایجان غربی تداوم یابد

ارومیه- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به نقش این استان در پیروزی و دفاع از انقلاب اسلامی گفت: این استان با تقدیم 12 هزار شهید نقش بی بدیلی در دفاع از انقلاب داشته است و نامگذاری معابر به نام شهدای زن تداوم یابد.

علی مصطفوی روز سه‌شنبه در مراسم اختتامیه کنگره ملی لشکر فرشتگان تاریخ ساز با تقدیر از برگزارکنندگان این رویداد فاخر فرهنگی اضافه کرد: زنان این سرزمین در پاسداری از خون شهدا و ارزش‌های انقلاب نقش آفرینی تاریخی داشتند.

وی افزود: آذربایجان‌غربی امروز نیز با تلاش نیروهای نظامی و انتظامی و مردم که مرزبانان واقعی هستند در دفاع از انقلاب زبانزد است.

معاون استاندار در ادامه از ایده نامگذاری معابر به نام شهدای زن تقدیر کرد و خواستار تداوم این امر شد.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری نیز در این جلسه زنان را پرچم داران اسلام و اسوه های صبر و استقامت و ایثار دانست و افزود: زنان همیشه در تمام عرصه های مختلف اجتماعی و سیاسی و فرهنگی که مروج نقش اثرگذار زن در جامعه اسلامی بودند نقش پررنگ و قابل توجهی داشته اند.

پریسا علیلو ادامه داد: استان ما با ۶۸۸ شهید زن، ‌هزار و ٧١ زن جانباز، ‌هزار و ٧۶١ زن ایثارگر و ٢ زن آزاده به عنوان سومین استان کشور مطرح است.

وی گفت: این کنگره با حمایت معاونت زنان ریاست جمهوری و بنیاد شهید و با همکاری دستگاه های مرتبط به عنوان عضو ستاد کنگره برگزار شد.

در ادامه این مراسم از مادران و خانواده‌های شهدا تجلیل شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عجیب  الناز شاکردوست در یک مراسم رسمی! + عکس